d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1180181182183184404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Oct 11 2013 02:41pm
Quote (SCXiao @ Oct 11 2013 06:18pm)
Rip baal


This. Nu jävlar blir det värre, fire sorc i hell :/
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Oct 13 2013 07:44am
Segt att farma en Ral.. :lol:

Nu behöver jag en El.. .:zzz:

This post was edited by SCXiao on Oct 13 2013 07:49am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Oct 14 2013 07:10am
Um i nm hf på selffound-assan :D
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Oct 14 2013 02:44pm
Quote (SCXiao @ Oct 14 2013 02:10pm)
Um i nm hf på selffound-assan :D


Härligt :D
Själv skaffade jag plugy och drar upp en hc light sorc, players 8. Ska rädda anya när jag vaknar :D
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Oct 15 2013 12:16pm
Min tur att rejpa Ancients nm B)

Easy, behövde inte ens stacka pots B)

This post was edited by SCXiao on Oct 15 2013 12:19pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2013 12:27pm
Great news everybody! Min psykel är återfunnen b)
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Oct 15 2013 12:33pm
d2oldk
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Oct 20 2013 08:25am
Dog intresset lika snabbt som det dök upp? :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 20 2013 02:50pm
Jag spelar gärna sålänge jag har någon o lira med.
Blir trist för fort annars
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 20 2013 04:31pm
Hur ser d2 ut nufötiden? Går det att spela eller är det vidrigt mycket botar?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1180181182183184404Next
Add Reply New Topic New Poll