☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Dreamhack Winter 2012
Prev
1
17
18
19
20
21
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6629
Replies: 357
Track Topic
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#181
Nov 18 2012 08:39am
nån som har koll på vilka turnering som går
?
något halo 4 ?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#182
Nov 18 2012 08:41am
Quote (Intenso8 @ 18 Nov 2012 16:39)
nån som har koll på vilka turnering som går
?
något halo 4 ?
Tror inte det
Sc2, LoL, CS:GO, DOTA 2, HoN, BF3, Street Fighter 4, Quake Live.
http://www.dreamhack.se/dhw12/esport/
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#183
Nov 18 2012 08:41am
Quote (snoramej @ Nov 18 2012 02:41pm)
Tror inte det
Sc2, LoL, CS:GO, DOTA 2, HoN, BF3, Street Fighter 4, Quake Live.
http://www.dreamhack.se/dhw12/esport/
This.
Marcusd0
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#184
Nov 18 2012 08:46am
Quote (snoramej @ 18 Nov 2012 15:41)
Tror inte det
Sc2, LoL, CS:GO, DOTA 2, HoN, BF3, Street Fighter 4, Quake Live.
http://www.dreamhack.se/dhw12/esport/
HoN mer prize pool än Dota2/LoL
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#185
Nov 18 2012 09:27am
Quote (Marcusd0 @ 18 Nov 2012 16:46)
HoN mer prize pool än Dota2/LoL
Ja, de satsar stenhårt
helt cp dock för HoN är dött.
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#186
Nov 18 2012 09:31am
Quote (Marcusd0 @ Nov 18 2012 03:46pm)
HoN mer prize pool än Dota2/LoL
alla EU-lag är kassa @ lol anyway
whifrA
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold
:
100.00
#187
Nov 18 2012 11:58pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 18 2012 04:46pm)
HoN mer prize pool än Dota2/LoL
s2 sponsrar prispengar till hon, valve gör inte det till dota. Inga konstigheter här
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#188
Nov 19 2012 02:37am
Sen är väl just lol inte särskilt stort under vintern. Sist hade dom ju endast en liten intern tunering som knappt var annonserad.
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#189
Nov 19 2012 03:44am
Quote (eviilution @ 19 Nov 2012 09:37)
Sen är väl just lol inte särskilt stort under vintern. Sist hade dom ju endast en liten intern tunering som knappt var annonserad.
true, det var den turneringen jag trollade huehue.
Marcusd0
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#190
Nov 19 2012 05:07am
Quote (Nickeee @ 19 Nov 2012 10:44)
true, det var den turneringen jag trollade huehue.
Den crille vann?
l0l 1700elo tunering igen? gg
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
17
18
19
20
21
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact