d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1171819202136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 18 2012 08:39am
nån som har koll på vilka turnering som går :) ?

något halo 4 ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 18 2012 08:41am
Quote (Intenso8 @ 18 Nov 2012 16:39)
nån som har koll på vilka turnering som går :) ?

något halo 4 ?


Tror inte det

Sc2, LoL, CS:GO, DOTA 2, HoN, BF3, Street Fighter 4, Quake Live.

http://www.dreamhack.se/dhw12/esport/
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Nov 18 2012 08:41am
Quote (snoramej @ Nov 18 2012 02:41pm)
Tror inte det

Sc2, LoL, CS:GO, DOTA 2, HoN, BF3, Street Fighter 4, Quake Live.

http://www.dreamhack.se/dhw12/esport/


This.
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 18 2012 08:46am
Quote (snoramej @ 18 Nov 2012 15:41)
Tror inte det

Sc2, LoL, CS:GO, DOTA 2, HoN, BF3, Street Fighter 4, Quake Live.

http://www.dreamhack.se/dhw12/esport/


HoN mer prize pool än Dota2/LoL

:lol:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 18 2012 09:27am
Quote (Marcusd0 @ 18 Nov 2012 16:46)
HoN mer prize pool än Dota2/LoL

:lol:


Ja, de satsar stenhårt

helt cp dock för HoN är dött.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 18 2012 09:31am
Quote (Marcusd0 @ Nov 18 2012 03:46pm)
HoN mer prize pool än Dota2/LoL

:lol:


alla EU-lag är kassa @ lol anyway
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Nov 18 2012 11:58pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 18 2012 04:46pm)
HoN mer prize pool än Dota2/LoL

:lol:


s2 sponsrar prispengar till hon, valve gör inte det till dota. Inga konstigheter här :bouncy:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 19 2012 02:37am
Sen är väl just lol inte särskilt stort under vintern. Sist hade dom ju endast en liten intern tunering som knappt var annonserad.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 19 2012 03:44am
Quote (eviilution @ 19 Nov 2012 09:37)
Sen är väl just lol inte särskilt stort under vintern. Sist hade dom ju endast en liten intern tunering som knappt var annonserad.


true, det var den turneringen jag trollade huehue.
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 19 2012 05:07am
Quote (Nickeee @ 19 Nov 2012 10:44)
true, det var den turneringen jag trollade huehue.


Den crille vann?

l0l 1700elo tunering igen? gg
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171819202136Next
Add Reply New Topic New Poll