d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev11718192021Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 03:35pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:28pm)
Jag tror faktiskt inte det är så många som tror jag är dum eller obildad. Många av er som tjafsat med mig hör knappast till eliten vad det gäller intelligens.... Så jag är definitivt inte rädd att förlora status eller ryktet på jsp.


Vilket rykte? :unsure:

Tro't eller ej, men det enda som gör dig pålitlig skulle vara dina stjärnor som du köpt, antingen för fg eller $

Iaf så det enda ryktet du har är nog att du säljer OP claws

Det var iaf intrycket jag fick av dig efter nåt års trading på eu sc nl
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:36pm
Quote (x17 @ 23 May 2012 23:27)
Vad yrar du om nu? Full eller? Jag frågade dig varken vart du bor, inte heller hur du ser ut eller hur gammal du är eller något ens i närheten av det för den delen. För att försöka ta reda på vart du håller hus (NojjarN). Tro't eller ej men det är också helt ointressant för mig.

Vad jag ville ta reda på, var ifall en del av dina uttalande faktiskt var berättigade av en någorlunda smart person, dvs du. Men med några få meningar motbevisade du mitt hopp om att du inte skulle vara fullkomligt efterbliven.

"Du skall nog sluta med gräset eftersom det verkar få dig att tro att alla som inte får en volvo av mamma och pappa har haft en jobbig barndom..."
Återigen.. Vad yrar du om nu? Full eller?

Hur som haver, jag har haft mitt roliga i denna tråd. Jag fick ut det jag ville av det hela och har inget mer att tillägga.
Du är och kommer antagligen alltid att förbli en så kallad tratt.

Lev väl.
Hejs!



Det glädjer mig varmt och du fick ut något av det här, för jag fick inte ut någonting :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:39pm
Quote (Orvar @ 23 May 2012 23:35)
Vilket rykte? :unsure:

Tro't eller ej, men det enda som gör dig pålitlig skulle vara dina stjärnor som du köpt, antingen för fg eller $

Iaf så det enda ryktet du har är nog att du säljer OP claws

Det var iaf intrycket jag fick av dig efter nåt års trading på eu sc nl



Ja men du är väl typ en sådan som inte skall uttala sig alls. Dels har du inte varit här så länge, dels är du rätt fattig, du vet ingenting om priser på Claws... alla säger att mina claws är OP bara för några noobs säljer ut sina billigt ibland. Här handlar det om tillgång. Alla vet att jag är en schysst trader som säljer legit stuff ... alla som har varit med ett tag iaf.... er 07-12 users tar jag inte på allvar ens...
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 23 2012 03:41pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:39pm)
Ja men du är väl typ en sådan som inte skall uttala sig alls. Dels har du inte varit här så länge, dels är du rätt fattig, du vet ingenting om priser på Claws... alla säger att mina claws är OP bara för några noobs säljer ut sina billigt ibland. Här handlar det om tillgång. Alla vet att jag är en schysst trader som säljer legit stuff ... alla som har varit med ett tag iaf.... er 07-12 users tar jag inte på allvar ens...


Med vissa undantag? :rolleyes:

Nae ni pojkar, nu ska jag nog bege mig till sängs.
Natti (:

This post was edited by Mikob on May 23 2012 03:41pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 03:43pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 22:39)
Ja men du är väl typ en sådan som inte skall uttala sig alls. Dels har du inte varit här så länge, dels är du rätt fattig, du vet ingenting om priser på Claws... alla säger att mina claws är OP bara för några noobs säljer ut sina billigt ibland. Här handlar det om tillgång. Alla vet att jag är en schysst trader som säljer legit stuff ... alla som har varit med ett tag iaf.... er 07-12 users tar jag inte på allvar ens...


Sorry gubben men det är du som är ny här.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:43pm
Quote (Mikob @ 23 May 2012 23:41)
Med vissa undantag? (A)

Nae ni pojkar, nu ska jag nog bege mig till sängs.
Natti (:



Ja man skall inte dra alla över en kam, men det flesta som hoppat på mig här är sådana hawaii snubbar man bara sett handlat crap i tradingen genom åren. Dem har aldrig haft råd att handla av mig, utom möjligtvis pissboss3 då men kommer inte ihåg om vi tradat...
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 03:47pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:39pm)
Ja men du är väl typ en sådan som inte skall uttala sig alls. Dels har du inte varit här så länge, dels är du rätt fattig, du vet ingenting om priser på Claws... alla säger att mina claws är OP bara för några noobs säljer ut sina billigt ibland. Här handlar det om tillgång. Alla vet att jag är en schysst trader som säljer legit stuff ... alla som har varit med ett tag iaf.... er 07-12 users tar jag inte på allvar ens...


Hmm, undrar hur legit såna där anya bots är :lol:

Also, du är en av de få som verkligen försöker sälja dina claws dyrt

Jag menar, säg att 10 pers säljer sina 5ls 40ias 2sox gts för 500 fg each, medans du säljer dina för 2000 fg each, känns väl som att 500 fg skulle vara det riktiga priset då, dont you agree?

Patetiskt att du bara tar 2006 eller "bättre" joindate på allvar :lol:

E/ har förövrigt haft uppåt en ca 40k fg, samt ingame items

Det är ganska mycket enligt mig o.O

This post was edited by Orvar on May 23 2012 03:48pm
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 23 2012 03:50pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 13:28)
Jag tror faktiskt inte det är så många som tror jag är dum eller obildad. Många av er som tjafsat med mig hör knappast till eliten vad det gäller intelligens.... Så jag är definitivt inte rädd att förlora status eller ryktet på jsp.


Så du menar att det är helt normalt att må bra när små flickor gör illa sig?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:55pm
Quote (Orvar @ 23 May 2012 23:47)
Hmm, undrar hur legit såna där anya bots är :lol:

Also, du är en av de få som verkligen försöker sälja dina claws dyrt

Jag menar, säg att 10 pers säljer sina 5ls 40ias 2sox gts för 500 fg each, medans du säljer dina för 2000 fg each, känns väl som att 500 fg skulle vara det riktiga priset då, dont you agree?

Patetiskt att du bara tar 2006 eller "bättre" joindate på allvar :lol:

E/ har förövrigt haft uppåt en ca 40k fg, samt ingame items

Det är ganska mycket enligt mig o.O



Anya bots får stå för dig, jag kör legit... Det har jag gjort sen den stora massbanen...var det nov 08? Minns inte riktigt. Man behöver faktiskt inga cheats eller bots för att fixa claws.

Som jag sa förut så handlar allt om tillgång och efterfrågan. Det kan vara rätt skönt att gå till en seriös säljare och få sina föremål på en gång, vara 100% säker på att dem är legit..... och då av ett lite högre pris förstås.

Jag brukar tjäna runt 4-7k per månad på att sälja claws, en bra månad ligger jag på 10-15k... så varför alla hoppar på mig angående priserna har jag aldrig förstått... Måste vara svartsjuka... för jag är den clawseller som säljer bäst....

Jag struntar väl i era joindates, men som jag skrev nyss så är de flesta av er hawaii snubbar.....
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:56pm
Quote (Pissboss3 @ 23 May 2012 23:50)
Så du menar att det är helt normalt att må bra när små flickor gör illa sig?



Ja lika bra som jag skulle må ifall din mor eller far gick bort imorgon. Så enkelt är det...

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 23 2012 04:12pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev11718192021Next
Closed New Topic New Poll