Quote (berhemuli @ Dec 18 2011 06:12pm)
wei, sverige-finland 3-4 ^^ channel one cup.. för första gången jag ser typ finland ställa upp med ett lag där jag kände igen bara 3spelare.. brukar oftast känna igen iaf första femman och halva andra.. no big deal sådär, ni vann väl hela grejen? men alltid kul med vinst mot sverige även om det vore i typ fia med knuff.
Vi vann 2 matcher och förlora 1
ingen aning om hur denna "turneringen" är uppbyggd
