d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1171819202198Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Dec 18 2011 08:21am
guidetti hattrick B) snart andra halvlek
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 18 2011 08:26am
John Guidetti + Zlatan i anfallet
inb4emguld
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 18 2011 08:45am
Quote (umade @ Dec 18 2011 03:26pm)
John Guidetti + Zlatan i anfallet
inb4emguld


saknar backar :-(
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 18 2011 08:50am
Quote (dej @ Dec 18 2011 04:45pm)
saknar backar :-(


bro

Holgersson är med i januariturnén

#1

Holgersson + Mjällberg + Demir + Olsson

#1 backlinje

eller så hyr vi in PK Subban och Chara
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 18 2011 09:05am
twente kommer nästan ikapp till 3-3 o förstör säkert mina odds.. vore typiskt.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 18 2011 10:12am
wei, sverige-finland 3-4 ^^ channel one cup.. för första gången jag ser typ finland ställa upp med ett lag där jag kände igen bara 3spelare.. brukar oftast känna igen iaf första femman och halva andra.. no big deal sådär, ni vann väl hela grejen? men alltid kul med vinst mot sverige även om det vore i typ fia med knuff.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 18 2011 10:13am
Quote (berhemuli @ Dec 18 2011 06:12pm)
wei, sverige-finland 3-4 ^^ channel one cup.. för första gången jag ser typ finland ställa upp med ett lag där jag kände igen bara 3spelare.. brukar oftast känna igen iaf första femman och halva andra.. no big deal sådär, ni vann väl hela grejen? men alltid kul med vinst mot sverige även om det vore i typ fia med knuff.


Vi vann 2 matcher och förlora 1
ingen aning om hur denna "turneringen" är uppbyggd :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 18 2011 10:15am
Quote (umade @ 18 Dec 2011 18:13)
Vi vann 2 matcher och förlora 1
ingen aning om hur denna "turneringen" är uppbyggd :P


är bara 3matcher, tror eftersom tjeckien vann på straffar så hamna dom 1p efter er (ni hade troligen ändå vart före cuz inbördesmöten)

Men sen är allt uppbyggt till en stor tabell där alla 4cuperna är sammanslaagna.. där leder ryssland och finland är sist iår :P

This post was edited by berhemuli on Dec 18 2011 10:15am
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Dec 18 2011 10:29am
Var en ganska farlig sekvens där av Arsenal, såg riktigt bra ut. Fast overall har ju City sett betydligt bättre ut hittils.

Verkar bli en riktigt bra match :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 18 2011 10:30am
Balotelli lite mad att han inte fick någon boll där :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171819202198Next
Add Reply New Topic New Poll