d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11718192021100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 18 2009 09:28am
ååh nej nu kom fredrik in på msn han från dalarna.. fan hoppas han inte skriver
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 09:35am
Quote (Ekaan @ 18 Nov 2009 17:28)
ååh nej nu kom fredrik in på msn han från dalarna.. fan hoppas han inte skriver


Tur det inte är röst-msn.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 18 2009 09:39am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:35)
Tur det inte är röst-msn.


haha mjo
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 18 2009 09:39am
Sup.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 09:43am
Jahopp grappar! Nu är det dags för det stora pepparkaks-ätandet ihop med kaffe. Man känner att julen börjar närma sig, då får man passa på med lite julmusik också. :P

Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 09:45am
fyfan , vakna för 20min sen och är hur trött som helst, lust att gå och lägga mig igen.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 09:46am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 17:45)
fyfan , vakna för 20min sen och är hur trött som helst, lust att gå och lägga mig igen.


Haha :P Knaprar du piller lr? Vissa dagar är man mer trött än andra, speciellt nu när det är risigt väder ute.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 09:52am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:46)
Haha :P Knaprar du piller lr? Vissa dagar är man mer trött än andra, speciellt nu när det är risigt väder ute.


beror på vad du menar för piller ? :P haha
grejen är att jag kommer vakna till runt 1-2 inatt då kommer jag va som piggast :P
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 09:53am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 17:52)
beror på vad du menar för piller ? :P haha
grejen är att jag kommer vakna till runt 1-2 inatt då kommer jag va som piggast :P


Aha. Arbetslös ?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 09:54am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:53)
Aha. Arbetslös ?


aah ;D
Go Back To Svenska Topic List
Prev11718192021100Next
Closed New Topic New Poll