☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
17
18
19
20
21
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 6225
Replies: 999
Track Topic
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#181
Nov 18 2009 09:28am
ååh nej nu kom fredrik in på msn han från dalarna.. fan hoppas han inte skriver
Klonki
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold
:
4.00
#182
Nov 18 2009 09:35am
Quote (Ekaan @ 18 Nov 2009 17:28)
ååh nej nu kom fredrik in på msn han från dalarna.. fan hoppas han inte skriver
Tur det inte är röst-msn.
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#183
Nov 18 2009 09:39am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:35)
Tur det inte är röst-msn.
haha mjo
Marcusd0
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#184
Nov 18 2009 09:39am
Sup.
Klonki
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold
:
4.00
#185
Nov 18 2009 09:43am
Jahopp grappar! Nu är det dags för det stora
pepparkaks-ätandet
ihop med kaffe. Man känner att julen börjar närma sig, då får man passa på med lite julmusik också.
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#186
Nov 18 2009 09:45am
fyfan , vakna för 20min sen och är hur trött som helst, lust att gå och lägga mig igen.
Klonki
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold
:
4.00
#187
Nov 18 2009 09:46am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 17:45)
fyfan , vakna för 20min sen och är hur trött som helst, lust att gå och lägga mig igen.
Haha
Knaprar du piller lr? Vissa dagar är man mer trött än andra, speciellt nu när det är risigt väder ute.
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#188
Nov 18 2009 09:52am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:46)
Haha
Knaprar du piller lr? Vissa dagar är man mer trött än andra, speciellt nu när det är risigt väder ute.
beror på vad du menar för piller ?
haha
grejen är att jag kommer vakna till runt 1-2 inatt då kommer jag va som piggast
Klonki
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold
:
4.00
#189
Nov 18 2009 09:53am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 17:52)
beror på vad du menar för piller ?
haha
grejen är att jag kommer vakna till runt 1-2 inatt då kommer jag va som piggast
Aha. Arbetslös ?
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#190
Nov 18 2009 09:54am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:53)
Aha. Arbetslös ?
aah ;D
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
17
18
19
20
21
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact