d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev11718192021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 15 2010 03:34am
Quote (spetch @ 14 Jun 2010 22:28)
Om man gillar kaffe, så självklart.

http://www.tretti.se/media/images/items/250/11552.jpg

En sådan har vi.

OBH Nordica OBH 2452

Dock finns den inte i deras sortiment längre :/


Its one of a kind :)
Member
Posts: 11,824
Joined: Mar 6 2005
Gold: 518,301.47
Jun 15 2010 05:32am
Zoega Forza! 5-6 koppar om dagen typ
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 15 2010 07:10am
SItter nu o dricker Gevalia! :)
dricker typ 3-6koppar om dagen. dricker dä mästa olika sorters kaffe förutom, Mocka-kaffe(vetifan om det stavas så)

This post was edited by Adventure on Jun 15 2010 07:11am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 15 2010 09:41am
Quote (AsDrake @ Jun 15 2010 11:34am)
Its one of a kind :)


Oh yez ;)

Quote (syndicateffs @ Jun 15 2010 09:43am)
vad ligger dom på? :'d de finns fan inget bättre än espresso : >


~1500 för en bra.

~2000-2500 för en lite finare

~3000-5000 för en automatisk
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 15 2010 09:56am
ska nog fan göra mig en kopp nu

brb
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 15 2010 10:00am
Quote (BraSma @ Jun 15 2010 03:56pm)
ska nog fan göra mig en kopp nu

brb


Om ja kmr ner så bjuder du på en kopp dåå?
Ja vill att Linktomyprofile ska vara där oxå :)
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 15 2010 10:03am
Quote (Adventure @ 15 Jun 2010 18:00)
Om ja kmr ner så bjuder du på en kopp dåå?
Ja vill att Linktomyprofile ska vara där oxå :)


haha varför inte?

han sitter dock hemma och runkar idag, men han var här i helgen :)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 15 2010 10:10am
Quote (BraSma @ Jun 15 2010 04:03pm)
haha varför inte?

han sitter dock hemma och runkar idag, men han var här i helgen :)


hehe okey, ja har "hört" att han brukar göra det :)
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 15 2010 10:12am
Quote (Adventure @ 15 Jun 2010 18:10)
hehe okey, ja har "hört" att han brukar göra det :)


aa han våldgästar mig ofta =)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 15 2010 10:12am
Quote (BraSma @ Jun 15 2010 06:03pm)
haha varför inte?

han sitter dock hemma och runkar idag, men han var här i helgen :)


Är ni 3 IRL-are?

E; Vet att du o Link är kouzinerrR

This post was edited by spetch on Jun 15 2010 10:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11718192021Next
Add Reply New Topic New Poll