☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Kaffe Topicen :) > Epic
Prev
1
17
18
19
20
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4326
Replies: 202
Track Topic
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#181
Jun 15 2010 03:34am
Quote (spetch @ 14 Jun 2010 22:28)
Om man gillar kaffe, så självklart.
http://www.tretti.se/media/images/items/250/11552.jpg
En sådan har vi.
OBH Nordica OBH 2452
Dock finns den inte i deras sortiment längre :/
Its one of a kind
MERCH
Member
Posts: 11,824
Joined: Mar 6 2005
Gold
:
518,301.47
#182
Jun 15 2010 05:32am
Zoega Forza! 5-6 koppar om dagen typ
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#183
Jun 15 2010 07:10am
SItter nu o dricker Gevalia!
dricker typ 3-6koppar om dagen. dricker dä mästa olika sorters kaffe förutom, Mocka-kaffe(vetifan om det stavas så)
This post was edited by Adventure on Jun 15 2010 07:11am
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#184
Jun 15 2010 09:41am
Quote (AsDrake @ Jun 15 2010 11:34am)
Its one of a kind
Oh yez
Quote (syndicateffs @ Jun 15 2010 09:43am)
vad ligger dom på? :'d de finns fan inget bättre än espresso : >
~1500 för en bra.
~2000-2500 för en lite finare
~3000-5000 för en automatisk
BraSma
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold
:
1,029.08
#185
Jun 15 2010 09:56am
ska nog fan göra mig en kopp nu
brb
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#186
Jun 15 2010 10:00am
Quote (BraSma @ Jun 15 2010 03:56pm)
ska nog fan göra mig en kopp nu
brb
Om ja kmr ner så bjuder du på en kopp dåå?
Ja vill att Linktomyprofile ska vara där oxå
BraSma
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold
:
1,029.08
#187
Jun 15 2010 10:03am
Quote (Adventure @ 15 Jun 2010 18:00)
Om ja kmr ner så bjuder du på en kopp dåå?
Ja vill att Linktomyprofile ska vara där oxå
haha varför inte?
han sitter dock hemma och runkar idag, men han var här i helgen
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#188
Jun 15 2010 10:10am
Quote (BraSma @ Jun 15 2010 04:03pm)
haha varför inte?
han sitter dock hemma och runkar idag, men han var här i helgen
hehe okey, ja har "hört" att han brukar göra det
BraSma
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold
:
1,029.08
#189
Jun 15 2010 10:12am
Quote (Adventure @ 15 Jun 2010 18:10)
hehe okey, ja har "hört" att han brukar göra det
aa han våldgästar mig ofta =)
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#190
Jun 15 2010 10:12am
Quote (BraSma @ Jun 15 2010 06:03pm)
haha varför inte?
han sitter dock hemma och runkar idag, men han var här i helgen
Är ni 3 IRL-are?
E; Vet att du o Link är kouzinerrR
This post was edited by spetch on Jun 15 2010 10:12am
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
17
18
19
20
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact