d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1171819202151Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:02pm
Quote (EmiJ @ Mon, 9 Feb 2009, 21:00)
Börja med o sätt in så du ser typ ehm 50posts / page lr va d är.
han fick 100 av 1000


nowai, då blir man yr när tyskarna ska försöka förklara vilken sida något är på sen

Quote (hestJaevel @ Mon, 9 Feb 2009, 21:01)
Han började grina, ville ha slagsmål, och sen berättade han (eller hans kompis) att han iallafall skulle sluta på jsp eller d2, och börja lira cs


biggrin.gif


biggrin.gif
tog han inge bilder? sad.gif
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:03pm
Quote (hestJaevel @ Mon, 9 Feb 2009, 21:01)
Han började grina, ville ha slagsmål, och sen berättade han (eller hans kompis) att han iallafall skulle sluta på jsp eller d2, och börja lira cs


biggrin.gif


och jag råd han att dra åt helvete och sluta med jsp + d2 + cs
och att sluta informera oss vad han skulle göra eftersom ingen bryr sig vad han än gör..
bara han drar biggrin.gif
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 9 2009 02:03pm
Quote (Simun @ Mon, 9 Feb 2009, 21:02)
biggrin.gif
tog han inge bilder? sad.gif


Nej inte vad jag såg biggrin.gif


Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 21:03)
och jag råd han att dra åt helvete och sluta med jsp + d2 + cs
och att sluta informera oss vad han skulle göra eftersom ingen bryr sig vad han än gör..
bara han drar biggrin.gif


Helt rätt, dom ska inte tro dom kommer någonvart genom att flama här inte biggrin.gif

This post was edited by hestJaevel on Feb 9 2009 02:03pm
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:03pm
Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 21:02)
men vadå, ärligt men i välmån smile.gif e ju för hans eget bästa.


så sant så!
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:07pm
ja det är klart jag fick 100fg av 1000 vet du farför jo han är en snäll mot vad ni är
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:09pm
så ni vet ska det stå spelare framför mor
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:09pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:07)
ja det är klart jag fick 100fg av 1000 vet du farför jo han är en snäll mot vad ni är


jasså det är klart att du fick det ?? han tyckte nog sympati för dig efter all mobbning bara skulle jag tro..
"farför jo han är snäll mot va ni är" icon_pointl.gif- hahahhahahahahahaha det fortsätter ^^

(fan va jag säger sympati hela tiden då :S make me stop..)


Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:09)
så ni vet ska det stå spelare framför mor


wtf??

This post was edited by RistVaLL on Feb 9 2009 02:10pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:09pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:09)
så ni vet ska det stå spelare framför mor


herregud
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 9 2009 02:09pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:09)
så ni vet ska det stå spelare framför mor


Det finns en edit knapp, men du kankse har ig i engelska också?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Feb 9 2009 02:09pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 22:09)
så ni vet ska det stå spelare framför mor


det finns en redigerings-funktion på det här forumet
Quote (hestJaevel @ Mon, 9 Feb 2009, 22:09)
Det finns en edit knapp, men du kankse har ig i engelska också?


beat me to it..

This post was edited by SpAz. on Feb 9 2009 02:10pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171819202151Next
Add Reply New Topic New Poll