☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
178
179
180
181
182
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96297
Replies: 4038
Track Topic
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1791
Oct 10 2013 10:24am
Quote (SCXiao @ 10 Oct 2013 17:23)
Nice nice, ska snart ge mig på ancients jag
Ska vi baalruna sen eller är det fusk?
vrf skulle det vara fusk
?
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#1792
Oct 10 2013 10:29am
Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2013 18:24)
vrf skulle det vara fusk
?
Nightmare blir ju fett easy
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1793
Oct 10 2013 10:30am
Quote (SCXiao @ 10 Oct 2013 17:29)
Nightmare blir ju fett easy
^^ så länge man blir 30+ innan nm
LiiMule
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold
:
3,515.00
#1794
Oct 10 2013 10:36am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2013 05:29pm)
Nightmare blir ju fett easy
Quote (Intenso8 @ Oct 10 2013 05:30pm)
^^ så länge man blir 30+ innan nm
Spela med mig! *attention whore*
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1795
Oct 10 2013 10:38am
Quote (LiiMule @ 10 Oct 2013 17:36)
Spela med mig! *attention whore*
Guild: Sweden
Birthday: 18 Jan 1996
LiiMule
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold
:
3,515.00
#1796
Oct 10 2013 10:40am
Quote (Intenso8 @ Oct 10 2013 05:38pm)
Guild: Sweden
Birthday: 18 Jan 1996
Man kan va snäll ändå
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#1797
Oct 10 2013 10:42am
Quote (LiiMule @ 10 Oct 2013 18:40)
Man kan va snäll ändå
Njae, att du är tolv år gör inget men Guild: Sweden......
LiiMule
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold
:
3,515.00
#1798
Oct 10 2013 10:42am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2013 05:42pm)
Njae, att du är tolv år gör inget men Guild: Sweden......
Ska jag lämna menar du? Vet inte ens varför jag är med
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#1799
Oct 10 2013 10:44am
Quote (LiiMule @ 10 Oct 2013 18:42)
Ska jag lämna menar du? Vet inte ens varför jag är med
Haha, det gör du som du vill men jag menar bara att efter att Kuw och Pungkulan bl.a. har varit här i Swesub och härjat så har den guilden inte så bra rykte här
LiiMule
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold
:
3,515.00
#1800
Oct 10 2013 10:46am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2013 05:44pm)
Haha, det gör du som du vill men jag menar bara att efter att Kuw och Pungkulan bl.a. har varit här i Swesub och härjat så har den guilden inte så bra rykte här
Aha, jag joinade väl bara nån random guild när jag registrerade mig antar jag
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
178
179
180
181
182
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact