d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1178179180181182404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2013 10:24am
Quote (SCXiao @ 10 Oct 2013 17:23)
Nice nice, ska snart ge mig på ancients jag :P


Ska vi baalruna sen eller är det fusk? :angel:


vrf skulle det vara fusk :O ?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 10 2013 10:29am
Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2013 18:24)
vrf skulle det vara fusk :O ?


Nightmare blir ju fett easy :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2013 10:30am
Quote (SCXiao @ 10 Oct 2013 17:29)
Nightmare blir ju fett easy :D


^^ så länge man blir 30+ innan nm
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Oct 10 2013 10:36am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2013 05:29pm)
Nightmare blir ju fett easy :D


Quote (Intenso8 @ Oct 10 2013 05:30pm)
^^ så länge man blir 30+ innan nm


Spela med mig! *attention whore*
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2013 10:38am
Quote (LiiMule @ 10 Oct 2013 17:36)
Spela med mig! *attention whore*


Guild: Sweden
Birthday: 18 Jan 1996

:lol:
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Oct 10 2013 10:40am
Quote (Intenso8 @ Oct 10 2013 05:38pm)
Guild: Sweden
Birthday: 18 Jan 1996

:lol:


Man kan va snäll ändå :(
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 10 2013 10:42am
Quote (LiiMule @ 10 Oct 2013 18:40)
Man kan va snäll ändå :(


Njae, att du är tolv år gör inget men Guild: Sweden...... :locked:
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Oct 10 2013 10:42am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2013 05:42pm)
Njae, att du är tolv år gör inget men Guild: Sweden......  :locked:


Ska jag lämna menar du? Vet inte ens varför jag är med :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 10 2013 10:44am
Quote (LiiMule @ 10 Oct 2013 18:42)
Ska jag lämna menar du? Vet inte ens varför jag är med :)


Haha, det gör du som du vill men jag menar bara att efter att Kuw och Pungkulan bl.a. har varit här i Swesub och härjat så har den guilden inte så bra rykte här ;)
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Oct 10 2013 10:46am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2013 05:44pm)
Haha, det gör du som du vill men jag menar bara att efter att Kuw och Pungkulan bl.a. har varit här i Swesub och härjat så har den guilden inte så bra rykte här ;)


Aha, jag joinade väl bara nån random guild när jag registrerade mig antar jag :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1178179180181182404Next
Add Reply New Topic New Poll