☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
177
178
179
180
181
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96287
Replies: 4038
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#1781
Oct 9 2013 07:34am
Skänker 1k till Simon, han tackar genom att gå afk
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1782
Oct 9 2013 12:48pm
nån som är sugen på softcore elr?
sitter fast i act 2 i maggot lair
inte lättaste med fire druid i de trång utrymmena
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1783
Oct 9 2013 03:28pm
Quote (SCXiao @ 9 Oct 2013 15:34)
Skänker 1k till Simon, han tackar genom att gå afk
Han kanske är lika elak som du
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1784
Oct 10 2013 09:53am
happ nån mer än oli som lirare softcore? simon?
nån mer som är sugen?
bara selffound och byta mellan varandra ingame
kan starta en char på nytt om det är så
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1785
Oct 10 2013 09:54am
ja, jag är i a2
vi lirar sc
tänkte faktiskt spela nu
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#1786
Oct 10 2013 09:59am
Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2013 17:53)
happ nån mer än oli som lirare softcore? simon?
nån mer som är sugen?
bara selffound och byta mellan varandra ingame
kan starta en char på nytt om det är så
Hur långt har du kommit?
LiiMule
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold
:
3,515.00
#1787
Oct 10 2013 09:59am
Jag har en selffound euscl fire sorc ~lvl 25. Får man hänga på?
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1788
Oct 10 2013 10:10am
Skulle bara starta om datorn så skulle jag spela, men nu verkar nån windows update ha fastnat
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1789
Oct 10 2013 10:12am
Quote (SCXiao @ 10 Oct 2013 16:59)
Hur långt har du kommit?
a3 början
lvl 19-20
Quote (Simon @ 10 Oct 2013 17:10)
Skulle bara starta om datorn så skulle jag spela, men nu verkar nån windows update ha fastnat
whispa när du är online
intenso.
This post was edited by Intenso8 on Oct 10 2013 10:13am
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#1790
Oct 10 2013 10:23am
Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2013 18:12)
a3 början
lvl 19-20
Nice nice, ska snart ge mig på ancients jag
Ska vi baalruna sen eller är det fusk?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
177
178
179
180
181
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact