Quote (eviilution @ Feb 23 2011 10:12pm)
Ja, det är väntetider och servern är fucked lite då och nu,
e: har fått en "forgiven loss". Är det om man är skit nära att vinna men sen kontrar dom och vinner? Vi hade dunkat lite på deras nexus.
jo märker det...
Quote (Ekaan @ Feb 23 2011 10:17pm)
multi
och vad vill du påstå med det? och jag är absolut inte en multiaccount user