d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11771781791801811131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 23 2011 03:12pm
Quote (R3dJumpsuit @ 23 Feb 2011 21:08)
inge lång väntetid eller så?

hoppas jag gjorde rätt med den där ''bubblan'' över som du gjorde :)


Ja, det är väntetider och servern är fucked lite då och nu,


e: har fått en "forgiven loss". Är det om man är skit nära att vinna men sen kontrar dom och vinner? Vi hade dunkat lite på deras nexus.

This post was edited by eviilution on Feb 23 2011 03:15pm
Member
Posts: 7
Joined: Feb 23 2011
Gold: 0.00
Feb 23 2011 03:16pm
Quote (Nickeee @ Feb 23 2011 10:09pm)
vafan ännu en random.
vaihelvete.


och hur vet du ifall jag är ''random''?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 23 2011 03:17pm
Quote (R3dJumpsuit @ 23 Feb 2011 21:16)
och hur vet du ifall jag är ''random''?


multi
Member
Posts: 7
Joined: Feb 23 2011
Gold: 0.00
Feb 23 2011 03:18pm
Quote (eviilution @ Feb 23 2011 10:12pm)
Ja, det är väntetider och servern är fucked lite då och nu,


e: har fått en "forgiven loss". Är det om man är skit nära att vinna men sen kontrar dom och vinner? Vi hade dunkat lite på deras nexus.


jo märker det...
Quote (Ekaan @ Feb 23 2011 10:17pm)
multi


och vad vill du påstå med det? och jag är absolut inte en multiaccount user
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 23 2011 03:41pm
Quote (R3dJumpsuit @ 23 Feb 2011 22:16)
och hur vet du ifall jag är ''random''?


men snälla inga fler bandnamn
Member
Posts: 7
Joined: Feb 23 2011
Gold: 0.00
Feb 23 2011 04:24pm
Quote (ChingeR @ Feb 23 2011 10:41pm)
men snälla inga fler bandnamn


oj, vad viktigt med ett namn på ett spelforum, ojojoj.....
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 23 2011 04:34pm
Quote (R3dJumpsuit @ 23 Feb 2011 23:24)
oj, vad viktigt med ett namn på ett spelforum, ojojoj.....


This is more than a simple gaming forum

Märks redna att du är multi abooo

This post was edited by ChingeR on Feb 23 2011 04:34pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 23 2011 07:11pm
Så, nu är det katarina Solo ranked 24/7 som gäller, litar inte ett fitt dugg på att dom andra i teamet gör det som skall så då får man lyfta själv.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 23 2011 07:13pm
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Feb 23 2011 08:35pm
Quote (LinkToMyProfile @ 24 Feb 2011 03:11)
Så, nu är det katarina Solo ranked 24/7 som gäller, litar inte ett fitt dugg på att dom andra i teamet gör det som skall så då får man lyfta själv.


jäla noob
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 24 2011 01:12am
Quote (HaLLuXX @ 23 Feb 2011 16:58)
10 game är inte mkt.


skojar du?

spelade typ typ 14 games på 24timmar
14 games tar ju fan 14 timmar!
Go Back To Svenska Topic List
Prev11771781791801811131Next
Add Reply New Topic New Poll