d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11751761771781791131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 23 2011 05:24am
säg som det e, rage quit ^_^
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 23 2011 05:27am
Quote (031 @ Feb 23 2011 11:24am)
säg som det e, rage quit  ^_^


det är ju dit jobb söder B)


jaag kan bevisa hårt att det inte va det, (match history) 0 minionkills, stats 0/0/0 med mera :) all fakta finns där. Och så borde folk veta vid detta laget att jag inte rage quitar som vissa andra B) Nämner inga namn HuHuHu

Hahhaha, vi får dra ett game later i efter middag, i kväll skall jag till halmstad och träffa käre kusin brasma.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 23 2011 05:31am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 23 2011 06:07am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 23 2011 12:27pm)
det är ju dit jobb söder B)


jaag kan bevisa hårt att det inte va det, (match history) 0 minionkills,  stats 0/0/0  med mera :) all fakta finns där. Och så borde folk veta vid detta laget att jag inte rage quitar som vissa andra B) Nämner inga namn HuHuHu

Hahhaha, vi får dra ett game later i efter middag, i kväll skall jag till halmstad och träffa käre kusin brasma.


Nyformaterad dator nu så det e chill ^^
vann nyss med chefen i ranked
2 2 11 med tank nasus

som sagt, ska man vinna, lira med mig!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 23 2011 06:33am
LOL!

Min kompis var med om nåt epic xD Han spelade i ett game helt vanligt bara, ca halva gamet hade gått, och han får DC (oj va konstigt), när han reconnectar igen kommer han in i ett annat precis nystartat game och han är lvl 1 igen med en annan gubbe! LOL :D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 23 2011 07:08am
Quote (031 @ Feb 23 2011 12:07pm)
Nyformaterad dator nu så det e chill ^^
vann nyss med chefen i ranked
2 2 11 med tank nasus

som sagt, ska man vinna, lira med mig!


Du är våran lucky charm söder :) Vi drar ett ikväll

Quote (Litttle_Brother @ Feb 23 2011 12:33pm)
LOL!

Min kompis var med om nåt epic xD Han spelade i ett game helt vanligt bara, ca halva gamet hade gått, och han får DC (oj va konstigt), när han reconnectar igen kommer han in i ett annat precis nystartat game och han är lvl 1 igen med en annan gubbe! LOL :D


Hahahaha Konstigt.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 23 2011 07:08am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 23 2011 10:44am
Omg... har spelat 10games idag :blush:

om man inte hade haft träning idag hade man nog hunnit med 15st iaf :rolleyes:

nån annan som har varit så duktig och spelat så många games på en dag? :)

sen är ju itne dagen slut än så hinner nog me några till hehe ^_^
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 23 2011 10:58am
Quote (swewik @ Feb 23 2011 04:44pm)
Omg... har spelat 10games idag :blush:

om man inte hade haft träning idag hade man nog hunnit med 15st iaf  :rolleyes:

nån annan som har varit så duktig och spelat så många games på en dag? :)

sen är ju itne dagen slut än så hinner nog me några till hehe  ^_^


10 game är inte mkt.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 23 2011 01:23pm
LOL

Your position in queue: 940
Aprpoximate wait time: 1H

Denna patchen e ju bara vidrig -.-
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 23 2011 01:26pm
Quote (031 @ 23 Feb 2011 20:23)
LOL

Your position in queue: 940
Aprpoximate wait time: 1H

Denna patchen e ju bara vidrig -.-


när du väl har loggat in så får du inte logga ut. då äre kört.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 23 2011 01:30pm
Quote (031 @ 23 Feb 2011 20:23)
LOL

Your position in queue: 940
Aprpoximate wait time: 1H

Denna patchen e ju bara vidrig -.-


mm och nu e det ngn jvöa uefa stream så hela EU laggar kuk
Go Back To Svenska Topic List
Prev11751761771781791131Next
Add Reply New Topic New Poll