d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11741751761771781131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 02:59pm
Quote (HaLLuXX @ Feb 22 2011 08:22pm)
någon mer än jag som inte kommer in på servern? står unavailable


samma här

E: nu funkade det.

E: Nope det funkar inte, Bland står det unavaileble, ibland online, men när man skall logga in står det Invalid password. -.-

LOOLOLOLOL det är bara 1 gubbe gretis för mig denna rotationen




This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 22 2011 03:17pm
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 22 2011 03:10pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 22 2011 08:59pm)
samma här

E: nu funkade det.

E: Nope det funkar inte, Bland står det unavaileble, ibland online, men när man skall logga in står det Invalid password. -.-


:cry: not fun
kommer för övrigt inte in på lols hemsida heller....
och inte facebook Hahahaha XD men alla andra:d

This post was edited by HaLLuXX on Feb 22 2011 03:11pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 22 2011 03:46pm
Bra server då, reconnectat 10-15 gånger inget händer.

Om jag får en leave blir jag mad (LIKE A BOSS).

Det har gått 20 min av gamet, bra o komma in då o vara lvl 1.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 22 2011 03:51pm
Inte ens deras sida funkar ju, men US sidan funkar ofc.


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 22 2011 04:07pm
RIOT ELO ÄR FAN MINUS.

Dom har lägst elo i världen!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 22 2011 05:14pm
därför man har HoN också ;)

Samt Dota
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 23 2011 03:09am
det va ngn som sa att dom blev attackerade av ddos men vet inte om det stämmer
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 23 2011 03:39am
Quote (Ez4Real @ 23 Feb 2011 10:09)
det va ngn som sa att dom blev attackerade av ddos men vet inte om det stämmer


najs
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 23 2011 03:45am
Quote (Litttle_Brother @ 22 Feb 2011 21:46)
Bra server då, reconnectat 10-15 gånger inget händer.

Om jag får en leave blir jag mad (LIKE A BOSS).

Det har gått 20 min av gamet, bra o komma in då o vara lvl 1.


du och mackan kan väl pillra ihop en wall of text till riot teamet? låta dom överväga om dom ska göra världen en tjänst
Quote (ChingeR @ 22 Feb 2011 23:14)
därför man har HoN också ;)

Samt Dota


hon,dota,rom,lol,tiba etc HOW CAN YOU SLEEP?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 23 2011 05:08am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 22 2011 09:46pm)
Bra server då, reconnectat 10-15 gånger inget händer.

Om jag får en leave blir jag mad (LIKE A BOSS).

Det har gått 20 min av gamet, bra o komma in då o vara lvl 1.


mm, jag fick en leav igår för att deras game start+lahuncer buggade ;( rageade lite smått.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11741751761771781131Next
Add Reply New Topic New Poll