Quote (Litttle_Brother @ 22 Feb 2011 21:46)
Bra server då, reconnectat 10-15 gånger inget händer.
Om jag får en leave blir jag mad (LIKE A BOSS).
Det har gått 20 min av gamet, bra o komma in då o vara lvl 1.
du och mackan kan väl pillra ihop en wall of text till riot teamet? låta dom överväga om dom ska göra världen en tjänst
Quote (ChingeR @ 22 Feb 2011 23:14)
därför man har HoN också

Samt Dota
hon,dota,rom,lol,tiba etc
HOW CAN YOU SLEEP?