d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1174417451746174717485001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 15 2012 06:41am
Quote (snoramej @ May 15 2012 12:21pm)
Jo, precis.

Äntligen fick jag mitt D3!! AHAHRHHGIPOSDOIHGPS


Hoppas mitt kommer med, posten har inte varit förbi mig ute i skogen än!!!!!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 15 2012 06:41am
Quote (snoramej @ 15 May 2012 13:00)
Lät väl vettigt, spara ström är väl alltid bra

kommer du bo i samma hus i 18.7 år?


Jobbar extra som energi och miljökonsult så det är jag som komponerat det du läste ovan som ett energibesparförslag till en kund:p

Men oftast lönar det sig men helst inte över 20 år.

Allt mellan 5-15 år är bra men 18 är inte fy skam det heller:D
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 15 2012 07:41am
Quote (SyB_BaM @ May 15 2012 12:41pm)
Hoppas mitt kommer med, posten har inte varit förbi mig ute i skogen än!!!!!


Äntligen kom det!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 15 2012 08:20am

Quote (Fil @ 15 May 2012 14:14)
I annat fall ökar det väl försäljningsvärdet ;)


sen är det ju mycket lättare också.
fylla glykol ibland, är väl egentligen enda underhållet man behöver göra.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 15 2012 09:53am
Köpte gymkort nyss, tappar fan speltid! :S:S::S:S:SS
Member
Posts: 205,291
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 15 2012 09:54am
Quote (eviilution @ 15 May 2012 17:53)
Köpte gymkort nyss, tappar fan speltid! :S:S::S:S:SS


reported -_-'
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 15 2012 11:54am
Lagar galet käk atm

2* 220 gram mozarella blandat i en skåle med en burk grön pesto

Koka upp 600 gram pennepasta

Blanda pennepasta med mozarella / pesto röran

Serve tillsammans med prosciotto (STAVNING? den där italienska skinkan**) och crema de balsamico (trögflytande balsamvinäger)

Detta är otroligt lätt att göra och helt sjukt gott, tyvärr kostar det en del pengar men jag kände att jag kan unna mig :)

Har inte köpt så mycket Kentskivor denna månaden :lol:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
May 15 2012 12:21pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 May 2012 19:54)
Lagar galet käk atm

2* 220 gram mozarella blandat i en skåle med en burk grön pesto

Koka upp 600 gram pennepasta

Blanda pennepasta med mozarella / pesto röran

Serve tillsammans med prosciotto (STAVNING? den där italienska skinkan**) och crema de balsamico (trögflytande balsamvinäger)

Detta är otroligt lätt att göra och helt sjukt gott, tyvärr kostar det en del pengar men jag kände att jag kan unna mig :)

Har inte köpt så mycket Kentskivor denna månaden :lol:


Sedär, du kan ju du med :P
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 15 2012 12:22pm
folk fuskar ju på d3 därför ligger det nere

maybe oliwe?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 15 2012 12:23pm
Quote (Ekaan @ May 15 2012 07:22pm)
folk fuskar ju på d3 därför ligger det nere

maybe oliwe?


source? :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1174417451746174717485001Next
Closed New Topic New Poll