d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1173817391740174117425001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 01:07pm
Quote (snoramej @ May 14 2012 08:06pm)
i bigen


aa brorsan

jag är sjukt speedad så ska lyssna på cp-skadad jazz samt lyfta grejjer

afk
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 01:08pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2012 20:07)
aa brorsan

jag är sjukt speedad så ska lyssna på cp-skadad jazz samt lyfta grejjer

afk


Lololol!

Betalar fett med cash om du monterar en webcam så jag kan se dig lyssna på cp-jazz och lyfta grejer :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 01:29pm
Quote (SCXiao @ 14 May 2012 18:18)
Óli Danielsson
Varm tacopastasallad med stekt korv, inte alls illa!
Like ·  · 3 minutes ago ·


Tacopastasallad var något nytt för min del, gott?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 01:51pm
Quote (snoramej @ May 14 2012 08:08pm)
Lololol!

Betalar fett med cash om du monterar en webcam så jag kan se dig lyssna på cp-jazz och lyfta grejer :D


Hah, jag tror det låter roligare än vad det faktiskt är :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 01:53pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2012 20:51)
Hah, jag tror det låter roligare än vad det faktiskt är :P


Tror inte det låter roligare än det ser ut tbh :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
May 14 2012 01:56pm
Quote (PlaaD @ 14 May 2012 21:29)
Tacopastasallad var något nytt för min del, gott?


Det är riktigt fint faktiskt, egentligen bara en pastasallad med creme fraiche och tacokrydda ^_^

tl;dr version jag skrev på facebook:


Blanda creme fraiche och tacokrydda i en stor skål, koka pasta, skiva och stek korv, rör ner i creme fraichen, rör ner valfria grönsaker (isbergsallad gurka majs lök här), klart!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 02:07pm
Quote (SCXiao @ 14 May 2012 21:56)
Det är riktigt fint faktiskt, egentligen bara en pastasallad med creme fraiche och tacokrydda ^_^

tl;dr version jag skrev på facebook:


Blanda creme fraiche och tacokrydda i en stor skål, koka pasta, skiva och stek korv, rör ner i creme fraichen, rör ner valfria grönsaker (isbergsallad gurka majs lök här), klart!


Nästan att jag friendar dig då du lägger ut recept på Facebook ;)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 14 2012 02:39pm
[img]http://h13.abload.de/img/12905989971f9p.jpg[/img]
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 14 2012 02:39pm
Quote (Ekaan @ 14 May 2012 12:39)
http://h13.abload.de/img/12905989971f9p.jpg


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 02:42pm
Quote (Ekaan @ May 14 2012 09:39pm)
http://h13.abload.de/img/12905989971f9p.jpg


Jag lollade fett
Go Back To Svenska Topic List
Prev1173817391740174117425001Next
Closed New Topic New Poll