Quote (PlaaD @ 14 May 2012 21:29)
Tacopastasallad var något nytt för min del, gott?
Det är riktigt fint faktiskt, egentligen bara en pastasallad med creme fraiche och tacokrydda

tl;dr version jag skrev på facebook:
Blanda creme fraiche och tacokrydda i en stor skål, koka pasta, skiva och stek korv, rör ner i creme fraichen, rör ner valfria grönsaker (isbergsallad gurka majs lök här), klart!