d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1173717381739174017415001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 09:40am
Quote (Jewhannes @ May 14 2012 04:34pm)
det är nice, får lyfta skotermattor på 20-35kg hela tiden när jag jobbar hos far


Jo visst men det är svårt att komma ifrån i ditt fall, mitt jobb behöver inte vara fysiskt krävande för fem öre om folk hade kunnat packa smartare det är det som är poängen :P

Kan säga att min chef har totalpajjat sin rygg på för mycket jobb med vinylskivor, det är ett jävla bajsformat för det blir sjukt tungt i stora mängder.

Låter bra som fan gör det dock (:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 09:41am
Quote (umade @ 14 May 2012 17:39)
Någon måste.
Tänk vad många tjocka kvinnor det finns ute i världen som vill bli upplyfta mot väggen.


:blink:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 09:42am
Quote (umade @ May 14 2012 04:39pm)
Någon måste.
Tänk vad många tjocka kvinnor det finns ute i världen som vill bli upplyfta mot väggen.


:D

<3
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 09:46am
Börjar verkligen bli fart i Game Of Thrones nu :drool:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
May 14 2012 10:18am
Óli Danielsson
Varm tacopastasallad med stekt korv, inte alls illa!
Like · · 3 minutes ago ·
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 14 2012 10:21am
Quote (PlaaD @ 14 May 2012 17:46)
Börjar verkligen bli fart i Game Of Thrones nu  :drool:


kollar på senaste avsnittet atm

This post was edited by K1NGEN on May 14 2012 10:28am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 14 2012 10:47am
Quote (Giraff @ May 14 2012 03:04pm)
Än en arbetsintervju bokad. \o/


lycka till då :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 14 2012 12:21pm
Nickää ´ säger (20:20):
dö eller bö
g


Finns det nån jokkmokkare som är snäll? :mellow:

och detta var svaret man fick när man sa "hej" :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 01:01pm
Quote (Litttle_Brother @ May 14 2012 07:21pm)
Nickää ´ säger (20:20):
dö eller bö
g


Finns det nån jokkmokkare som är snäll?  :mellow:

och detta var svaret man fick när man sa "hej" :(


Slå honom i huvudet med en kebabsvarv

imo
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 01:06pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2012 20:01)
Slå honom i huvudet med en kebabsvarv

imo


i bigen
Go Back To Svenska Topic List
Prev1173717381739174017415001Next
Closed New Topic New Poll