d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1173517361737173817395001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 08:38am
Wtf är detta? :D

| Diablo III: Russian Release |
``````````````````````````````````````````````
Blizzard has stated that citizens of the (European part of) Russia will have a seperate release date set at 8 June 2012 for both digital (downloaded) and retail.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 08:41am
Quote (PhearCIII @ 14 May 2012 16:38)
Wtf är detta? :D

| Diablo III: Russian Release |
``````````````````````````````````````````````
Blizzard has stated that citizens of the (European part of) Russia will have a seperate release date set at 8 June 2012 for both digital (downloaded) and retail.


loooool, säkert för att EU ska få chansen att spela med normala personer i starten.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 14 2012 08:43am
Quote (PhearCIII @ May 14 2012 04:38pm)
Wtf är detta? :D

| Diablo III: Russian Release |
``````````````````````````````````````````````
Blizzard has stated that citizens of the (European part of) Russia will have a seperate release date set at 8 June 2012 for both digital (downloaded) and retail.


HAHAHA
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 14 2012 08:51am
Quote (PhearCIII @ May 14 2012 02:38pm)
Wtf är detta? :D

| Diablo III: Russian Release |
``````````````````````````````````````````````
Blizzard has stated that citizens of the (European part of) Russia will have a seperate release date set at 8 June 2012 for both digital (downloaded) and retail.


Lol xD
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 08:53am
Jag har gjort dödsstarkt kaffe!
80 gram för tre muggar.. En mugg ska vanligtvis ha 14 gram bönor, 14*3 = 42
80 gram är nästan dubbel dos.. Utöver det: grovmalda bönor, pressokanna, där det fått stå och dra i 10 minuter :P
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 14 2012 08:55am
Quote (Fil @ May 14 2012 02:53pm)
Jag har gjort dödsstarkt kaffe!
80 gram för tre muggar.. En mugg ska vanligtvis ha 14 gram bönor, 14*3 = 42
80 gram är nästan dubbel dos.. Utöver det: grovmalda bönor, pressokanna, där det fått stå och dra i 10 minuter :P


chilla G
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 14 2012 08:59am
Quote (Fil @ 14 May 2012 16:53)
Jag har gjort dödsstarkt kaffe!
80 gram för tre muggar.. En mugg ska vanligtvis ha 14 gram bönor, 14*3 = 42
80 gram är nästan dubbel dos.. Utöver det: grovmalda bönor, pressokanna, där det fått stå och dra i 10 minuter :P


blir bara jobbigt när man får för mycket kaffein, starkt kaffe är dock gott ändå
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 09:04am
Quote (Fil @ 14 May 2012 16:53)
Jag har gjort dödsstarkt kaffe!
80 gram för tre muggar.. En mugg ska vanligtvis ha 14 gram bönor, 14*3 = 42
80 gram är nästan dubbel dos.. Utöver det: grovmalda bönor, pressokanna, där det fått stå och dra i 10 minuter :P


Någon kommer skita gött sen ^_^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 14 2012 09:12am
Alla mina trådar jag följde har gått ut i datum. Segt.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 14 2012 09:13am
gött att det börja bli sommartider, finns så mycket mer av det gröna :>
Go Back To Svenska Topic List
Prev1173517361737173817395001Next
Closed New Topic New Poll