d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1173417351736173717385001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 04:14am
Quote (Orvar @ May 14 2012 10:07am)
Damn, verkar som att du har rätt :CRY:

@ ankiie, verkar som att spelbutiken.se är billiga :)



mjo men de har fullt upp med ordrar, en del säger att de kommer få dem först på onsdag. Vågar inte chansa.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 05:36am
Bacon inlindad köttfärslimpa va inge dumt!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 06:45am
ENS suger kuk helt seriöst.

Dom gör alltid samma grej, skicka ett paket som innehåller typ 1 vinyl och 1 cd

sen skickar dom ett till paket som innehåller typ 5 vinyler och sen skickar dom ett sista paket som innehåller ungefär 30 vinyler så att man garanterat får ryggskott.

Dom kan inte bara skicka 10 i varje?

neeeeee
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 14 2012 08:00am
Quote (Svartermetalisk @ May 14 2012 02:45pm)
ENS suger kuk helt seriöst.

Dom gör alltid samma grej, skicka ett paket som innehåller typ 1 vinyl och 1 cd

sen skickar dom ett till paket som innehåller typ 5 vinyler och sen skickar dom ett sista paket som innehåller ungefär 30 vinyler så att man garanterat får ryggskott.

Dom kan inte bara skicka 10 i varje?

neeeeee


:bonk:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 14 2012 08:04am
Än en arbetsintervju bokad. \o/
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 14 2012 08:18am
Quote (Svartermetalisk @ May 14 2012 12:45pm)
ENS suger kuk helt seriöst.

Dom gör alltid samma grej, skicka ett paket som innehåller typ 1 vinyl och 1 cd

sen skickar dom ett till paket som innehåller typ 5 vinyler och sen skickar dom ett sista paket som innehåller ungefär 30 vinyler så att man garanterat får ryggskott.

Dom kan inte bara skicka 10 i varje?

neeeeee


lyft med benen bror
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 08:18am
Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2012 14:45)
ENS suger kuk helt seriöst.

Dom gör alltid samma grej, skicka ett paket som innehåller typ 1 vinyl och 1 cd

sen skickar dom ett till paket som innehåller typ 5 vinyler och sen skickar dom ett sista paket som innehåller ungefär 30 vinyler så att man garanterat får ryggskott.

Dom kan inte bara skicka 10 i varje?

neeeeee


Tror du kan behöva lite hjälp med lyftteknik :/
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
May 14 2012 08:23am
Mitt Diablo 3 Collectors Edition ligger på ica maxi, men inte har man fått in pengar än så man kan hämta ut det :(

This post was edited by MyRus on May 14 2012 08:24am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 14 2012 08:24am
Quote (MyRus @ May 14 2012 04:23pm)
Mitt D3 Collectors Edition ligger på ica maxi, men inte har man fått in pengar än så man kan hämta ut det :(


Ska råna ICA och sno alla D3
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 14 2012 08:27am
Quote (MyRus @ 14 May 2012 15:23)
Mitt Diablo 3 Collectors Edition ligger på ica maxi, men inte har man fått in pengar än så man kan hämta ut det :(


lol pwned
Go Back To Svenska Topic List
Prev1173417351736173717385001Next
Closed New Topic New Poll