d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11721731741751761131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 22 2011 08:03am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 22 2011 03:01pm)
pröva reinstall lahuncer, kanske funkar. fan vad Ip:n flyger upp med Boost :P


donate?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 08:04am
Quote (031 @ Feb 22 2011 02:03pm)
donate?


was ez ty.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 22 2011 09:45am
LOL!

Kung med IP boost ty :D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 10:06am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 22 2011 03:45pm)
LOL!

Kung med IP boost ty :D


a sjukt, köpt 3 st 410 runor idag ^^ day win : 1 runa xD
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 22 2011 10:39am
har man ip boost imorrn också?

isf kmr ja få rätt mkt ip :blush:
är ledig imorrn :)



btw laggar det bara för mig nu lr? :(

This post was edited by swewik on Feb 22 2011 10:42am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 10:43am
Quote (swewik @ Feb 22 2011 04:39pm)
har man ip boost imorrn också?

isf kmr ja få rätt mkt ip :blush:
är ledig imorrn :)



btw laggar det bara för mig nu lr? :(


lol du har 10 wins FOREVER!
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 22 2011 12:52pm
Quote (LinkToMyProfile @ 22 Feb 2011 16:43)
lol du har 10 wins FOREVER!


va?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 22 2011 12:59pm
Quote (swewik @ 22 Feb 2011 19:52)
va?


10 wins hela tiden. gött va?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 01:04pm
1 timme Queue för att logga in. Nu får dom fan ge sig, snart är detta spelet o spel bart. håller inte fattar dom inte det,.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 22 2011 01:05pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 22 2011 01:28pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 22 2011 08:04pm)
1 timme Queue för att logga in. Nu får dom fan ge sig, snart är detta spelet o spel bart. håller inte fattar dom inte det,.


haha, där fick du för "bara några sekunder" som du sa igår ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11721731741751761131Next
Add Reply New Topic New Poll