d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1172717281729173017315001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 13 2012 12:37pm
Quote (Yllegarnet @ 13 May 2012 19:27)
KOM OCH KÖP KOM OCH KÖP!!!

Måste ha lite fgs till laddern :(

Säljer allt till bra priser! :))))

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62412161&f=54


säljer allt för 400fgs till er svennar
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 13 2012 12:38pm
Quote (Yllegarnet @ 13 May 2012 20:37)
säljer allt för 400fgs till er svennar


tar du kreditkort?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 13 2012 12:39pm
kebabtallrik
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 13 2012 12:40pm
Quote (SpAz. @ 13 May 2012 19:38)
tar du kreditkort?


ja!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 13 2012 12:43pm
Quote (Fil @ 13 May 2012 20:36)
Jag gillar öl, jag gillar whisky.

Allt annat är skit.
Öl är jävligt gott och en whiskey funkar absolut som relaxare. Men ruset är så jävla miffat ju haha

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 13 2012 12:47pm
Kan inte sluta tänka på henne :blush:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 12:51pm
Quote (SpAz. @ 13 May 2012 20:43)
Öl är jävligt gott och en whiskey funkar absolut som relaxare. Men ruset är så jävla miffat ju haha


Jag har börjat se whiskyn som en hobby! Öl är gott och en vacker dag kommer jag nog ha ölet som hobby också!
Tycker inte om att bli full heller! Det är synd att man blir full om man dricker mycket öl!


Quote (SCXiao @ 13 May 2012 20:47)
Kan inte sluta tänka på henne :blush:


Håhå, ser ett blivande emo! ;)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 13 2012 12:55pm
Quote (Fil @ 13 May 2012 20:51)
Håhå, ser ett blivande emo! ;)


Been there done that, nu tänker jag fan njuta så länge det varar B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 13 2012 12:55pm
Quote (SCXiao @ 13 May 2012 19:47)
Kan inte sluta tänka på henne :blush:


Vem?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 12:56pm
Quote (SCXiao @ 13 May 2012 20:55)
Been there done that, nu tänker jag fan njuta så länge det varar B)


Klart du ska!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1172717281729173017315001Next
Closed New Topic New Poll