Quote (SpAz. @ 13 May 2012 20:43)
Öl är jävligt gott och en whiskey funkar absolut som relaxare. Men ruset är så jävla miffat ju haha
Jag har börjat se whiskyn som en hobby! Öl är gott och en vacker dag kommer jag nog ha ölet som hobby också!
Tycker inte om att bli full heller! Det är synd att man blir full om man dricker mycket öl!
Quote (SCXiao @ 13 May 2012 20:47)
Kan inte sluta tänka på henne

Håhå, ser ett blivande emo!
