d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1172317241725172617275001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 06:01am
Quote (PlaaD @ 13 May 2012 13:58)
:thumbsup:
Skön........T med sådan bakfylla att man känner sig som ett barn ju :P


Just idag hatar jag mitt liv! Varför skulle jag shota med alla gamla kompisar jag inte träffat på evigheter? Varför?

Jo jag vet varför, det var enormt trevligt.. Men för fan!


Brorsan är schyst och handlar på donken nu.. Han drar hit ett par kompisar som ska se matchen.. Jag ska nog läsa bok istället... ^^

Kan ju säga att hur mycket jag än koncentrerar mig så ser jag den där jävla smileyn jag gjorde nyss dubbelt...
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 13 2012 07:13am
Quote (snoramej @ May 13 2012 12:39pm)
430kr på Randyrun, 59.99 € på blizzstore, 438kr på spelbutiken.se som tydligen ska skicka spelet så man får det till tisdag.

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/55711-diablo-iii-3-for-pc-and-mac--for-pc


Ty, blir nog från Blizzstore ändå då, skiljer inte så mycket i pris :)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 13 2012 07:15am
nån som vet ett schysst headset man kan köpa till xbox360?(pris ca1k)
kopplar in xboxet i dataskärmen så de är rätt mek hur jag kommer måsta göra där?

vart ett riktigt helvete..
när jag köpte det och skulle koppla in det i tvn funkade inte hdmin så jag skickade tillbaka det och när jag får tillbaka det funkar de fortfarande inte provar ja på en polares tv och då funkare... vare tvn de va fel på-.-'
så spelar på dataskärmen nu utan ljud..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2012 07:18am
Quote (swewik @ 13 May 2012 15:15)
nån som vet ett schysst headset man kan köpa till xbox360?(pris ca1k)
kopplar in xboxet i dataskärmen så de är rätt mek hur jag kommer måsta göra där?

vart ett riktigt helvete..
när jag köpte det och skulle koppla in det i tvn funkade inte hdmin så jag skickade tillbaka det och när jag får tillbaka det funkar de fortfarande inte provar ja på en polares tv och då funkare... vare tvn de va fel på-.-'
så spelar på dataskärmen nu utan ljud..


Hört mycket bra om Turtlebeach, vet dock inte vad priset ligger på riktigt.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 13 2012 08:14am
Quote (SCXiao @ 12 May 2012 21:30)
Spontan utgång ikväll, afk dusch B)


Jävlar vad det spårade :D kul som fan dock!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 08:43am
Quote (SCXiao @ May 13 2012 04:14pm)
Jävlar vad det spårade :D kul som fan dock!


Bakfull?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 13 2012 09:46am
Quote (Spetch @ 13 May 2012 16:43)
Bakfull?


Nä, inte så farligt :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 09:49am
Quote (SCXiao @ May 13 2012 05:46pm)
Nä, inte så farligt :D


Haha, själv blir man som en jävla torr buske dagen efter :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 13 2012 09:53am
I fredags tänkte jag att jag skulle plugga iaf några timmar under helgen

Det är nu jag inser att helgen e slut o att jag inte pluggat ett piss, as usual :wacko:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2012 09:53am
2-2
Go Back To Svenska Topic List
Prev1172317241725172617275001Next
Closed New Topic New Poll