Quote (PlaaD @ 13 May 2012 13:58)
Skön........T med sådan bakfylla att man känner sig som ett barn ju

Just idag hatar jag mitt liv! Varför skulle jag shota med alla gamla kompisar jag inte träffat på evigheter? Varför?
Jo jag vet varför, det var enormt trevligt.. Men för fan!
Brorsan är schyst och handlar på donken nu.. Han drar hit ett par kompisar som ska se matchen.. Jag ska nog läsa bok istället... ^^
Kan ju säga att hur mycket jag än koncentrerar mig så ser jag den där jävla smileyn jag gjorde nyss dubbelt...