d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1172217231724172517265001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2012 03:24am
Quote (Fil @ 13 May 2012 08:31)
Fy fan, stadig fylla igår. Spydde när jag kommit hem..
Jag är inte bra på sånt längre!


Frågan är nu, hur många damer fick du med dig hem?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 13 2012 03:53am
vart pre-ordrar jag diablo3 bäst?

alltså så jag kan spela det direkt på releasen
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 13 2012 03:58am
Quote (ChingeR @ 13 May 2012 11:53)
vart pre-ordrar jag diablo3 bäst?

alltså så jag kan spela det direkt på releasen



nu?, nerladdning som gäller...

finns på en del sidor där man kan köpa gear till d2

eller betala asmycket o ta från blizzard

This post was edited by c00kie_m0nster on May 13 2012 04:02am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 13 2012 04:02am
Quote (c00kie_m0nster @ 13 May 2012 11:58)
nu?, nerladdning som gäller...

finns på en del sider där man kan köpa gear till d2

eller betala asmycket o ta från blizzard


vadå gear till d2, är du ute o cyklar kakan?!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 13 2012 04:02am
Quote (ChingeR @ 13 May 2012 12:02)
vadå gear till d2, är du ute o cyklar kakan?!


nej.. randy har
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 13 2012 04:13am
Quote (c00kie_m0nster @ 13 May 2012 12:02)
nej.. randy har


randyrun känns inte så stabil imo :P

Beställer legit ifrån battle.net istället
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 13 2012 05:36am
Quote (c00kie_m0nster @ May 13 2012 10:58am)
nu?, nerladdning som gäller...

finns på en del sidor där man kan köpa gear till d2

eller betala asmycket o ta från blizzard


Vad är skillnaden på priset från Randy och Blizzstore? Orkar inte kolla :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 13 2012 05:39am
Quote (PhearCIII @ 13 May 2012 12:36)
Vad är skillnaden på priset från Randy och Blizzstore? Orkar inte kolla :D


430kr på Randyrun, 59.99 € på blizzstore, 438kr på spelbutiken.se som tydligen ska skicka spelet så man får det till tisdag.

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/55711-diablo-iii-3-for-pc-and-mac--for-pc
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 05:54am
Quote (PlaaD @ 13 May 2012 11:24)
Frågan är nu, hur många damer fick du med dig hem?


Inga, jag försökte inte ens, där fanns en söt tjej som väckte instinkterna men jag försökte inte ens prata med henne.



Alltså shit.. Jag trodde helt ärligt inte man kunde bli såhär bakfull! Jag har legat och läst bok sedan åtta i morse, stundom ser jag texten dubbelt!
Det måste vara åldern som tar ut sin rätt

This post was edited by Fil on May 13 2012 05:54am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2012 05:58am
Quote (Fil @ 13 May 2012 13:54)
Inga, jag försökte inte ens, där fanns en söt tjej som väckte instinkterna men jag försökte inte ens prata med henne.



Alltså shit.. Jag trodde helt ärligt inte man kunde bli såhär bakfull! Jag har legat och läst bok sedan åtta i morse, stundom ser jag texten dubbelt!
Det måste vara åldern som tar ut sin rätt


:thumbsup:
Skön........T med sådan bakfylla att man känner sig som ett barn ju :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1172217231724172517265001Next
Closed New Topic New Poll