d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1172117221723172417255001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 12 2012 05:04pm
Trött som fan
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 12 2012 06:56pm
Quote (snigelfis @ 13 May 2012 00:04)
Trött som fan


samma B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 12 2012 06:58pm
Quote (ddown @ 13 May 2012 02:56)
samma  B)


indeed
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 12 2012 06:58pm
Mh, lika bra att sova nu fan.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 12 2012 07:19pm
börjar få stammisar på jobbet.. "kul o se dig igen" vafan, hur jävla kul är det o se mig i 5sekunder istället för någon annan luffare till spärrvakt..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 12:31am
Fy fan, stadig fylla igår. Spydde när jag kommit hem..
Jag är inte bra på sånt längre!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 13 2012 12:34am
Quote (Fil @ 13 May 2012 08:31)
Fy fan, stadig fylla igår. Spydde när jag kommit hem..
Jag är inte bra på sånt längre!




Pro move, få ut skitet bara.

Hepp sova ett tag till kanske?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 12:46am
Quote (c00kie_m0nster @ 13 May 2012 08:34)
Pro move, få ut skitet bara.

Hepp sova ett tag till kanske?


Jo, försöka iallafall. La pizzan på altanen, kanske inte lika pro!

Tror jag kommer lägga mig och läsa bok nu :)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 13 2012 01:49am
Mörra
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 13 2012 02:38am
Quote (berhemuli @ May 13 2012 02:19am)
börjar få stammisar på jobbet.. "kul o se dig igen" vafan, hur jävla kul är det o se mig i 5sekunder istället för någon annan luffare till spärrvakt..


lol
Go Back To Svenska Topic List
Prev1172117221723172417255001Next
Closed New Topic New Poll