d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11711721731741751131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 21 2011 02:32pm
4x solo vinster nu. Känns bra.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 21 2011 04:58pm
Är det någon mer chaten är mysko för?
Ser typ bara 2 online :wacko:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 21 2011 04:59pm
abo ne


btw JAG HAR BESTÄLLT MITT FUCKING TRUMSET ABOOOO
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 21 2011 05:05pm
20/3/12 katarina ranked B) äntligen jobbat sig tebax till 50/50 låg under som fan :/ i wins innan

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 21 2011 05:05pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 22 2011 02:43am
har också jobbat upp mig
lr hamnat i bättre lag :)

blev de helt plötsligt roligt igen ^_^
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 04:45am
Quote (swewik @ Feb 22 2011 08:43am)
har också jobbat upp mig
lr hamnat i bättre lag :)

blev de helt plötsligt roligt igen  ^_^


Sant så e det, man ligger först bra till, sedan går det åt helvete ett tag, sedan så går det bra, och så håller det på, har man tur går det bra en längre stund.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 22 2011 04:51am
ngn som vet 1 bra rune set up för shaco?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 04:57am
Quote (Ez4Real @ Feb 22 2011 10:51am)
ngn som vet 1 bra rune set up för shaco?


kolla min 1:st sida i min rune bok, det är min sida för han. (Exists): in game name. Du borde investera i Hp runor fasten dom är dyra. Såg at du inte hade några.

10 Wins Ip boost, Livet leker :)

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 22 2011 05:02am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 22 2011 07:34am
Då sitter man på nyformaterad dator ^^ känns skönt

Nu löste det sig dock av någon anledning har jag kvar 0 personer i min kontaktlista :S

This post was edited by 031 on Feb 22 2011 07:52am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 22 2011 08:01am
Quote (031 @ Feb 22 2011 01:34pm)
Då sitter man på nyformaterad dator ^^ känns skönt

Nu löste det sig dock av någon anledning har jag kvar 0 personer i min kontaktlista :S


pröva reinstall lahuncer, kanske funkar. fan vad Ip:n flyger upp med Boost :P fick 387 Ip för day win.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 22 2011 08:03am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11711721731741751131Next
Add Reply New Topic New Poll