Quote (ChingeR @ May 12 2012 05:04pm)
fan ghetto du är då!
Skaru skaffa egna weps nu ?
Malmvägen-klass?
Möjligt att jag söker in till Upplands Väsby Vapenklubb med brorsan för att kunna skjuta lite och så, men det var planer vi hade sen innan, detta gjorde vi för att min andra brorsa fick det i födelsedagspresent utav oss och då passade vi på att boka för oss också