d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171817191720172117225001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 12 2012 07:39am
vem är det som droppar uberdia hela tiden han kommer??
X(
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 12 2012 07:42am
Quote (Ekaan @ May 12 2012 02:39pm)
vem är det som droppar uberdia hela tiden han kommer??
X(


sry
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 12 2012 07:45am
Quote (Svartermetalisk @ May 12 2012 03:38pm)
Jag ska faktiskt ut och träffa mina polers snart :P



Förvisso :)


Strong Martin B)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 12 2012 09:58am
Var på skjutbana idag och testade lite olika pistoler och en MP5, var hur kul som helst :thumbsup:
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:03am



du?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 12 2012 10:04am
Quote (PhearCIII @ 12 May 2012 17:58)
Var på skjutbana idag och testade lite olika pistoler och en MP5, var hur kul som helst :thumbsup:


fan ghetto du är då!

Skaru skaffa egna weps nu ?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 12 2012 10:06am
Quote (ChingeR @ May 12 2012 05:04pm)
fan ghetto du är då!

Skaru skaffa egna weps nu ?


Malmvägen-klass?

Möjligt att jag söker in till Upplands Väsby Vapenklubb med brorsan för att kunna skjuta lite och så, men det var planer vi hade sen innan, detta gjorde vi för att min andra brorsa fick det i födelsedagspresent utav oss och då passade vi på att boka för oss också :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 12 2012 10:36am
Quote (PhearCIII @ 12 May 2012 18:06)
Malmvägen-klass?

Möjligt att jag söker in till Upplands Väsby Vapenklubb med brorsan för att kunna skjuta lite och så, men det var planer vi hade sen innan, detta gjorde vi för att min andra brorsa fick det i födelsedagspresent utav oss och då passade vi på att boka för oss också :)


nicenice :)

Malmvägen är livsfarligt, moppedriveby varje dag i vekcna
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 12 2012 10:40am
Quote (Edensten @ 11 May 2012 17:43)
ME LOVE YOU LONG TIME, NEED SUCKI SUCKI?


2live crew;)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 12 2012 10:49am
Quote (kung_kanta @ 12 May 2012 18:40)
2live crew;)


:wacko:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171817191720172117225001Next
Closed New Topic New Poll