d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171717181719172017215001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 12 2012 06:16am
Quote (SCXiao @ 12 May 2012 09:49)
Ich bin über alles B)


Nein!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 12 2012 06:17am
ska kolla Warrior eftersom alla höjt den till skyarna
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 12 2012 06:19am
Quote (Makta @ 12 May 2012 14:16)
Nein!


Deine mutter
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 12 2012 06:20am
Quote (K1NGEN @ 12 May 2012 13:17)
ska kolla Warrior eftersom alla höjt den till skyarna


du kommer bli besviken man!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 12 2012 06:30am
Quote (K1NGEN @ 12 May 2012 14:17)
ska kolla Warrior eftersom alla höjt den till skyarna


Den är väl bra men inte alls lika bra som folk påstår att den är, ha inte för höga förhoppningar
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 12 2012 06:50am
Tur att det bara är en tredagars arbetsvecka. Håller på att bli sjuk känns det som :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 12 2012 07:30am
Vad mina kollegor gör när dom inte hittar en vinyl någon har ställt undan

[ ]kollar bland undanställda vinyler
[X]Ringer Martin på hans lediga dag.

:bonk:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 12 2012 07:32am
Quote (Svartermetalisk @ May 12 2012 03:30pm)
Vad mina kollegor gör när dom inte hittar en vinyl någon har ställt undan

[ ]kollar bland undanställda vinyler
[X]Ringer Martin på hans lediga dag.

:bonk:


:wacko:

Vad Martin gör på sin lediga dag

[ ] kollar GSL semifinaler
[x] spelar skyrim
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 07:33am
Quote (Svartermetalisk @ 12 May 2012 15:30)
Vad mina kollegor gör när dom inte hittar en vinyl någon har ställt undan

[ ]kollar bland undanställda vinyler
[X]Ringer Martin på hans lediga dag.

:bonk:


Visar ju att det är du som är cheF på stället
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 12 2012 07:38am
Quote (umade @ May 12 2012 02:32pm)
:wacko:

Vad Martin gör på sin lediga dag

[ ] kollar GSL semifinaler
[x] spelar skyrim


Jag ska faktiskt ut och träffa mina polers snart :P

Quote (PlaaD @ May 12 2012 02:33pm)
Visar ju att det är du som är cheF på stället


Förvisso :)


Go Back To Svenska Topic List
Prev1171717181719172017215001Next
Closed New Topic New Poll