Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 17:03)
Intressant xd..vad jobbar du som?
Quote (Chefen @ 11 May 2012 17:32)
gör lärlingstiden i norge

och du får väldigt mycket mer i månaden
nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)
/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...
OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc... man kan inte jobba sig rik i sverige
Huvudet et på spiken,jo jag har ärvt allt dock inte bilen den köpte jag i höstas.
Mina föräldrar dog när jag var ganska ung,tyvärr.
Är skriven i Sverige.
This post was edited by kung_kanta on May 11 2012 10:40pm