d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171617171718171917205001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 11 2012 10:32pm
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 17:03)
Intressant xd..vad jobbar du som?




Quote (Chefen @ 11 May 2012 17:32)
gör lärlingstiden i norge :) och du får väldigt mycket mer i månaden


nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)

/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...

OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc... man kan inte jobba sig rik i sverige




Huvudet et på spiken,jo jag har ärvt allt dock inte bilen den köpte jag i höstas.
Mina föräldrar dog när jag var ganska ung,tyvärr.
Är skriven i Sverige.

This post was edited by kung_kanta on May 11 2012 10:40pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 12 2012 12:16am
läste nyss en mening på facebook på ca 120ord, utan vare sig komman/punkter.. Mina ögon blöder.. Hur fan lyckas man ens, blev o plocka bort personen dirre.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 02:16am
Quote (berhemuli @ 12 May 2012 08:16)
läste nyss en mening på facebook på ca 120ord, utan vare sig komman/punkter.. Mina ögon blöder.. Hur fan lyckas man ens, blev o plocka bort personen dirre.


Helvete det där va elakt varför tog du bort mig för lägg till mig igen genast blir jätte sur annars sjukt dålig stil av dig eller ska jag lägga till dig igen så behöver du bara acceptera
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
May 12 2012 02:19am
Quote (PlaaD @ 12 May 2012 10:16)
Helvete det där va elakt varför tog du bort mig för lägg till mig igen genast blir jätte sur annars  sjukt dålig stil av dig eller ska jag lägga till dig igen så behöver du bara acceptera


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 02:29am
Quote (SCXiao @ 12 May 2012 10:19)
http://i51.tinypic.com/25543eo.gif


???
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
May 12 2012 02:33am
Quote (PlaaD @ 12 May 2012 10:29)
???


.,!?
:angry:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 02:35am
Quote (SCXiao @ 12 May 2012 10:33)
.,!?
:angry:


No fatt Íslenska
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
May 12 2012 02:36am
Quote (PlaaD @ 12 May 2012 10:35)
No fatt Íslenska


Ég tala ekki Íslensku :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 02:38am
Quote (SCXiao @ 12 May 2012 10:36)
Ég tala ekki Íslensku :(


Ger?



























:hug:
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
May 12 2012 02:49am
Quote (PlaaD @ 12 May 2012 10:38)
Ger?



























:hug:


Ich bin über alles B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171617171718171917205001Next
Closed New Topic New Poll