Quote (Nickeee @ 11 May 2012 22:26)
må så vara, men har du sett matchen?
nej, såg finlands match, stängde av när ni gjorde 3-1 sen när jag kollade på er, fick sms nyss från svennekompis o satte mig framför tvn igen.. oavsett vad som hänt så kommer det alltid oerhört mycket bortförklaringar ^^ säger bara att det är standard ^^ ingen idé o tjaffsa emot ^^ konstaterar bara hur det är..