d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171417151716171717185001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 11 2012 02:32pm
Quote (UberCMAK @ May 11 2012 09:30pm)
Why so serious?


Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 02:33pm
Quote (Nickeee @ 11 May 2012 22:26)
må så vara, men har du sett matchen?


nej, såg finlands match, stängde av när ni gjorde 3-1 sen när jag kollade på er, fick sms nyss från svennekompis o satte mig framför tvn igen.. oavsett vad som hänt så kommer det alltid oerhört mycket bortförklaringar ^^ säger bara att det är standard ^^ ingen idé o tjaffsa emot ^^ konstaterar bara hur det är..
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 11 2012 02:33pm
Quote (snowslider @ May 11 2012 09:32pm)
привет как ты ?)


lol
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
May 11 2012 02:35pm
Quote (berhemuli @ 11 May 2012 22:33)
nej, såg finlands match, stängde av när ni gjorde 3-1 sen när jag kollade på er,  fick sms nyss från svennekompis o satte mig framför tvn igen.. oavsett vad som hänt så kommer det alltid oerhört mycket bortförklaringar ^^ säger bara att det är standard ^^ ingen idé o tjaffsa emot ^^ konstaterar bara hur det är..


Det här är srsly mer UFC än hockey :P
Member
Posts: 7,936
Joined: Aug 28 2006
Gold: 2,720.00
May 11 2012 02:35pm
Quote (snowslider @ May 11 2012 08:32pm)
привет как ты ?)


заебок, а ты как сам?
Member
Posts: 5,726
Joined: Jul 2 2009
Gold: 74.17
May 11 2012 02:36pm
Quote (UberCMAK @ May 11 2012 11:35pm)
заебок, а ты как сам?


да тоже нече только вот есть хочу ) сегодня 1 раз только кушал))
Member
Posts: 7,936
Joined: Aug 28 2006
Gold: 2,720.00
May 11 2012 02:37pm
Всем 6:3 посоны
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 11 2012 02:40pm
Я тебя люблю ..l.. :wub:
Member
Posts: 7,936
Joined: Aug 28 2006
Gold: 2,720.00
May 11 2012 02:41pm

Member
Posts: 5,726
Joined: Jul 2 2009
Gold: 74.17
May 11 2012 02:42pm
Quote (UberCMAK @ May 11 2012 11:41pm)
http://www.evgenia.li/%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B8%D0%BD.jpg


Малкин вообще хорош , жалко что его питсбург плохо в плейофф кубка стэнли сыграл.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171417151716171717185001Next
Closed New Topic New Poll