d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171317141715171617175001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 11 2012 02:25pm
Quote (UberCMAK @ May 11 2012 09:20pm)
Здарова посоны, как дела?


s'ebis'
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 11 2012 02:25pm
någon mer som har probs med facebook?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 02:26pm
Quote (Nickeee @ 11 May 2012 22:12)
ryssarna filmar, domarna törs inte hålla emot.
sverige förlorar. gg.


isen är för hal, luft fanns i vägen, bortförklaringarna ramlar alltid snabbt in när sverige ligger under.. standard :P
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 11 2012 02:26pm
Quote (berhemuli @ 11 May 2012 22:26)
isen är för hal, luft fanns i vägen, bortförklaringarna ramlar alltid snabbt in när sverige ligger under.. standard :P


må så vara, men har du sett matchen?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 02:29pm
Quote (berhemuli @ 11 May 2012 22:26)
isen är för hal, luft fanns i vägen, bortförklaringarna ramlar alltid snabbt in när sverige ligger under.. standard :P


Gör man inte mål på 5min PP som ska man inte vinna, Ryssland våldtar Sverige just nu och det är utan glidmedel kan jag lova...
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 02:30pm
Quote (PlaaD @ May 11 2012 08:20pm)
Shit man, du fucka ur rätt bra när du söp va?


Jag fuckade rätt bra, men det var länge sen.

Dock inte värre än Sverige fuckade denna matchen, herrejävlar :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 11 2012 02:30pm
Gubbar.. tera online! Helt underbart!
Member
Posts: 7,936
Joined: Aug 28 2006
Gold: 2,720.00
May 11 2012 02:30pm
Quote (Kerzhakov @ May 11 2012 08:25pm)
s'ebis'


Why so serious?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 02:32pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 22:30)
Jag fuckade rätt bra, men det var länge sen.

Dock inte värre än Sverige fuckade denna matchen, herrejävlar :D


:lol:
Member
Posts: 5,726
Joined: Jul 2 2009
Gold: 74.17
May 11 2012 02:32pm
Quote (UberCMAK @ May 11 2012 11:20pm)
Здарова посоны, как дела?


привет как ты ?)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171317141715171617175001Next
Closed New Topic New Poll