d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171117121713171417155001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 11 2012 01:10pm
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 21:07)
Klart man KAN ha kul utan att dricka men varför chansa? :angel:


yep, rök en fet B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 01:11pm
Quote (SCXiao @ May 11 2012 08:07pm)
Klart man KAN ha kul utan att dricka men varför chansa? :angel:


(:

En sak är iaf saker, dagen efter mår jag kanon på min ramlösa!

Det är väl sisådär med hur man mår dagen efter alkohol va? :P
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 11 2012 01:12pm
facebook ser ganska knasigt ut atm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 01:16pm
Tbh jag kommer aldrig dricka igen, nuförtiden mår jag sjukt bra varje dag.

När jag drack var vardagen bara en transportsträcka till helgen som alltför ofta bara slutade med fyllecell och 50 timmar baksmälla

fuck det där, alkohol är inte för mig :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 11 2012 01:18pm
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 20:53)
Vill ut på krogen nån kväll med er, simun, giraff och fil :D


Sannolikheten för att jag skall kunna på krogen någon annanstans än i Luleå inom en överskådlig framtid är dock phett låg.
Synd jag inte hade möjlighet att ta eventsäljarjobbet jag hade på gång, då hade jag rört mig i södra Sverige.

Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:11)
(:
En sak är iaf saker, dagen efter mår jag kanon på min ramlösa!
Det är väl sisådär med hur man mår dagen efter alkohol va? :P


Beror väl på hur blöt man blir under kvällen.
Brukar må rätt bra dagen efter sedan jag drog ned på alkoholen faktiskt!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 11 2012 01:20pm
Fuck yeah, har en egen guild nu :thumbsup:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 01:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:16)
Tbh jag kommer aldrig dricka igen, nuförtiden mår jag sjukt bra varje dag.

När jag drack var vardagen bara en transportsträcka till helgen som alltför ofta bara slutade med fyllecell och 50 timmar baksmälla

fuck det där, alkohol är inte för mig :)


Shit man, du fucka ur rätt bra när du söp va?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 11 2012 01:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:16)
Tbh jag kommer aldrig dricka igen, nuförtiden mår jag sjukt bra varje dag.

När jag drack var vardagen bara en transportsträcka till helgen som alltför ofta bara slutade med fyllecell och 50 timmar baksmälla

fuck det där, alkohol är inte för mig :)


Blir ju vad man gör det till, ex. en fin rökig whisky framför en bra film är ju inte fel det heller.
Behöver inte rata etanol helt.

This post was edited by Jewhannes on May 11 2012 01:25pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
May 11 2012 01:27pm
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 20:42)
Ryssland är bög



-  alex säger (20:09):
vilka vinner då?
Óli säger (20:09):
sverige såklart
3-1


I said it first


Nu blir det inga fler mål men dom är rätt aggressiva så det blir kul att se ändå B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 01:28pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:16)
Tbh jag kommer aldrig dricka igen, nuförtiden mår jag sjukt bra varje dag.

När jag drack var vardagen bara en transportsträcka till helgen som alltför ofta bara slutade med fyllecell och 50 timmar baksmälla

fuck det där, alkohol är inte för mig :)


ah du var säkert en såndär jobbig svenne på krogen som druckit alldeles för mycket :D haha nä men, funkar det inte ska man låta bli ^^ jag håller mig till öl nuförtiden så slipper dom där kamikaze bakfyllorna och så blir man gladfull ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171117121713171417155001Next
Closed New Topic New Poll