Quote (SCXiao @ 11 May 2012 20:53)
Vill ut på krogen nån kväll med er, simun, giraff och fil

Sannolikheten för att jag skall kunna på krogen någon annanstans än i Luleå inom en överskådlig framtid är dock phett låg.
Synd jag inte hade möjlighet att ta eventsäljarjobbet jag hade på gång, då hade jag rört mig i södra Sverige.
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:11)
(:
En sak är iaf saker, dagen efter mår jag kanon på min ramlösa!
Det är väl sisådär med hur man mår dagen efter alkohol va?

Beror väl på hur blöt man blir under kvällen.
Brukar må rätt bra dagen efter sedan jag drog ned på alkoholen faktiskt!