d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1171017111712171317145001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 12:42pm
Quote (berhemuli @ 11 May 2012 20:40)
1-1 heja ryssland!

3-3 i vår dock.. sjukt spännande match


Ryssland är bög



- alex säger (20:09):
vilka vinner då?
Óli säger (20:09):
sverige såklart
3-1


I said it first
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 12:46pm
Grejjen är att om man inte dricker alkohol så gör man typ inte av med några pengar.

Jag började samla på Kent mest för att jag hade ex antal tusen i månaden som jag inte gjorde ett skit med, varje månad :P

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 12:48pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 20:46)
Grejjen är att om man inte dricker alkohol så gör man typ inte av med några pengar.

Jag började samla på Kent mest för att jag hade ex antal tusen i månaden som jag inte gjorde ett skit med, varje månad :P


dricker man på söder så gör man inte heller av med pengar.. 35kr max för öl.. billiga kvällar.. :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 12:50pm
Quote (berhemuli @ May 11 2012 07:48pm)
dricker man på söder så gör man inte heller av med pengar.. 35kr max för öl.. billiga kvällar.. :P


Aa bror :D

Söderbröder glöder

This post was edited by Svartermetalisk on May 11 2012 12:50pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 12:52pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 20:50)
Aa bror :D

Söderbröder glöder


gick in igår på gröna jägaren, stanna 1minut sen gick vi.. phew.. var ångestfyllt o hemskt :( blev dock carmen o nån annan ställe resten av kvällen efter matchen, klarade mig gott på 250kr ^^ slapp bajare dock, skönt!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 12:53pm
Quote (berhemuli @ 11 May 2012 20:52)
gick in igår på gröna jägaren, stanna 1minut sen gick vi.. phew.. var ångestfyllt o hemskt :(  blev dock carmen o nån annan ställe resten av kvällen efter matchen, klarade mig gott på 250kr ^^ slapp bajare dock, skönt!


Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 20:50)
Aa bror :D

Söderbröder glöder


Vill ut på krogen nån kväll med er, simun, giraff och fil :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 01:01pm
Quote (SCXiao @ May 11 2012 07:53pm)
Vill ut på krogen nån kväll med er, simun, giraff och fil :D


Det hade varit soft indeed :D

jag hade druckit ramlösa men hade kunnat hänga på endå.

Quote (berhemuli @ May 11 2012 07:52pm)
gick in igår på gröna jägaren, stanna 1minut sen gick vi.. phew.. var ångestfyllt o hemskt :(  blev dock carmen o nån annan ställe resten av kvällen efter matchen, klarade mig gott på 250kr ^^ slapp bajare dock, skönt!


Aa jägaren är ingen höjdare, medelålder 45 typ xD

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 01:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:01)
Det hade varit soft indeed :D

jag hade druckit ramlösa men hade kunnat hänga på endå.


still not as gay as twilight B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 01:05pm
Quote (SCXiao @ May 11 2012 08:04pm)
still not as gay as twilight B)


:lol:

Man kan ha kul utan att dricka, fråga bara Fil!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 01:07pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 21:05)
:lol:

Man kan ha kul utan att dricka, fråga bara Fil!


Klart man KAN ha kul utan att dricka men varför chansa? :angel:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1171017111712171317145001Next
Closed New Topic New Poll