Quote (SCXiao @ May 11 2012 07:53pm)
Vill ut på krogen nån kväll med er, simun, giraff och fil

Det hade varit soft indeed

jag hade druckit ramlösa men hade kunnat hänga på endå.
Quote (berhemuli @ May 11 2012 07:52pm)
gick in igår på gröna jägaren, stanna 1minut sen gick vi.. phew.. var ångestfyllt o hemskt :( blev dock carmen o nån annan ställe resten av kvällen efter matchen, klarade mig gott på 250kr ^^ slapp bajare dock, skönt!
Aa jägaren är ingen höjdare, medelålder 45 typ xD