Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 19:01)
bankens hus
Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 19:02)
hehe tror inte det....varken hus eller bank äger mina saker!!
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 19:03)
Intressant xd..vad jobbar du som?
undrar jag oxxå
inget huslån!!!

Quote (Chefen @ 11 May 2012 19:32)
gör lärlingstiden i norge

och du får väldigt mycket mer i månaden
nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)
/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...
OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc...
man kan inte jobba sig rik i sverigeklart man kan, jag har bra inkomst men stora utgifter eftersom jag hyr ut mina grävmaskiner men står fortfarande för försäkringar och saker som måste bytas
This post was edited by Intenso8 on May 11 2012 11:54am