d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1170917101711171217135001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 11 2012 11:43am
Quote (ponchan @ May 11 2012 06:40pm)
den låten heter Iko Iko (mardi chraa)
finns på spotify http://open.spotify.com/track/4osh1D4yXOfpGLpCz3RWum


ME LOVE YOU LONG TIME, NEED SUCKI SUCKI?
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 11:48am
Quote (Giraff @ 11 May 2012 19:39)
Så jävla mycket kommer du inte kunna för 4k, men det kan helt klart räcka till en schysst sommar om du spenderar pengarna på rätt ställen.


dvs inte krogen ;pPpPp
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 11 2012 11:50am
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 19:01)
bankens hus


Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 19:02)
hehe tror inte det....varken hus eller bank äger mina saker!!


Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 19:03)
Intressant xd..vad jobbar du som?


undrar jag oxxå

inget huslån!!! :huh:

Quote (Chefen @ 11 May 2012 19:32)
gör lärlingstiden i norge :) och du får väldigt mycket mer i månaden


nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)

/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...

OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc... man kan inte jobba sig rik i sverige


klart man kan, jag har bra inkomst men stora utgifter eftersom jag hyr ut mina grävmaskiner men står fortfarande för försäkringar och saker som måste bytas :)

This post was edited by Intenso8 on May 11 2012 11:54am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 11:54am
finland leder 2-0, canada har inget so far.. Skönt om vi vinner! men mkt kvar!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 11 2012 12:19pm
Quote (kung_kanta @ 23 Mar 2012 13:09)
Message Forwarded From kung_kanta
Quote (snigelfis @ 23 Mar 2012 12:06)
Quote (kung_kanta @ 23 Mar 2012 13:03)
har du behörighet på ovk^^..lustigt det har jag med och det är det inte många som har :)

vart jobbar du..sthlm?


Håller till i Sollentuna där vi har kontor:) Har även kontor i Hägersten men är aldrig där:p

Vi har jobb ända uppåt Uppsala men vi håller oss oftast runt / i Stockholmsområdet:p

Själv bor jag söder om Stockholm så det blir lite pendlande men det funkar felfritt:D

Vart håller ni till?:P


eskilstuna ock södertälje mest på astra.har jobbat lite på regeringsgatan med ovk och injustering.

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 12:20pm
Quote (Giraff @ 11 May 2012 18:39)
Så jävla mycket kommer du inte kunna för 4k, men det kan helt klart räcka till en schysst sommar om du spenderar pengarna på rätt ställen.


Ja precis, kommer ju inte kunna leva flott men nog kommer jag kunna njuta av sommaren :)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 11 2012 12:21pm
Quote (snoramej @ 11 May 2012 19:20)
Ja precis, kommer ju inte kunna leva flott men nog kommer jag kunna njuta av sommaren :)


Fan kommer ihåg när jag sommarjobbade på Delicato. Tjänade 16.000:-, precis under gränsen så jag kunde skattejämka;)

Brände pengarna på en Marshall-stack + Flying V Korina. Sen hade jag typ 100:- resten av sommarn men vafan:D

Riffade ju sönder hus och hem!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 12:23pm
Quote (snigelfis @ 11 May 2012 19:21)
Fan kommer ihåg när jag sommarjobbade på Delicato. Tjänade 16.000:-, precis under gränsen så jag kunde skattejämka;)

Brände pengarna på en Marshall-stack + Flying V Korina. Sen hade jag typ 100:- resten av sommarn men vafan:D

Riffade ju sönder hus och hem!


Förra sommaren köpte jag longboard, dator och en jävla massa onyttigheter för mina ~14k jag tjänade :p

Jobbade dock i 8 veckor + 40h på 3 dagar på ett jobb =(

This post was edited by snoramej on May 11 2012 12:23pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 12:28pm
1-0 hejja sverje!111
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2012 12:40pm
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 20:28)
1-0 hejja sverje!111


1-1 heja ryssland!

3-3 i vår dock.. sjukt spännande match
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170917101711171217135001Next
Closed New Topic New Poll