
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.
Quote (Fest @ 13 Apr 2013 22:24)
Det är ju uppenbart att det är han som ska välja, det är ju han som ska göra gubben...
Nedpissade jävla as
Nej fan de säger du inte? ditt äckliga inavlade ludersvin!