d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1170171172173174404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 03:27pm
Blir inget.
Förlorade 7ais av 8 mot samma grabb.
48>89 57>AQ
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2013 04:34pm
Quote (Simon @ 13 Apr 2013 13:53)
någon mer än jag som får unhandled exception när jag försöker starta d2 i fullscreen? :( funkar prima i windowed...


bump
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2013 05:19pm
Quote (Simon @ Apr 14 2013 12:34am)
bump


Testa fråga i general help :)
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Apr 14 2013 02:59am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Fest @ 13 Apr 2013 22:24)
Det är ju uppenbart att det är han som ska välja, det är ju han som ska göra gubben...

Nedpissade jävla as


Nej fan de säger du inte? ditt äckliga inavlade ludersvin!
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 14 2013 03:24am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Hellgren @ Apr 14 2013 08:59am)
Nej fan de säger du inte? ditt äckliga inavlade ludersvin!


Det verkar du inte ha någon aning om ditt asylsökande jävla apdjur
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 14 2013 04:10am
Quote (Yllegarnet @ Apr 13 2013 10:12pm)
åh :c det var tider det, när man kunde dygna och sen gå till skolan eller inte gå till skolan alls och bara kötta

fifan va kul!

Mins samma dag som jag rollade min anni hade jag sån tur i skolan så vi kollade på film typ 2 av tre lektioner så man kunde sova :lol:


Du var glad över Annin medan vi andra muttrade över din jävla tur med CTA, Eni etc.. :D
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 14 2013 04:24am
Quote (PhearCIII @ 14 Apr 2013 10:10)
Du var glad över Annin medan vi andra muttrade över din jävla tur med CTA, Eni etc.. :D


åååh kommer missa reset om det blir i maj broski!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 14 2013 04:25am
Quote (Godis @ Apr 14 2013 12:24pm)
åååh kommer missa reset om det blir i maj broski!


Vad fan sitter du och säger?
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 14 2013 04:27am
Quote (umade @ 14 Apr 2013 10:25)
Vad fan sitter du och säger?


Har åkt på bök / Jobb
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 14 2013 04:30am
Quote (Godis @ Apr 14 2013 12:27pm)
Har åkt på bök / Jobb


:mad: :angry: :fume:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170171172173174404Next
Add Reply New Topic New Poll