Quote (eWaste @ 20 Feb 2011 17:44)
Säg ett pris du tycker är rimligt för det.
Quote (Errorz @ 20 Feb 2011 17:45)
Beror på hur bra det blir.
svårt att skicka ett pm direkt eller skype/msn/icq/aim? tråkigt om denna tråden skulle bli stängd
men kan säga att du gjort bra mkt snyggare än den där E-slösarn
Quote (Ez4Real @ 21 Feb 2011 09:05)
grats. jag gick från 6-0 till 15-12 under 1400 igen gahhhhhhhhhhhhhh för alla ryssar .
gz!
nån som spelat nya gubben?