d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11701711721731741131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 21 2011 03:18am
Quote (eWaste @ 20 Feb 2011 17:44)
Säg ett pris du tycker är rimligt för det.


Quote (Errorz @ 20 Feb 2011 17:45)
Beror på hur bra det blir.


svårt att skicka ett pm direkt eller skype/msn/icq/aim? tråkigt om denna tråden skulle bli stängd

men kan säga att du gjort bra mkt snyggare än den där E-slösarn

Quote (Ez4Real @ 21 Feb 2011 09:05)
grats. jag gick från 6-0 till 15-12 under 1400 igen gahhhhhhhhhhhhhh för alla ryssar .


gz!

nån som spelat nya gubben?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 21 2011 03:49am
Quote (Chefen @ Feb 21 2011 10:18am)
svårt att skicka ett pm direkt eller skype/msn/icq/aim? tråkigt om denna tråden skulle bli stängd

men kan säga att du gjort bra mkt snyggare än den där E-slösarn



gz!

nån som spelat nya gubben?


Gjorde ett 2 min jobb men folk förstår inte att de bara behöver pma mig för en signature och pris.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 21 2011 05:17am
Quote (eWaste @ 21 Feb 2011 10:49)
Gjorde ett 2 min jobb men folk förstår inte att de bara behöver pma mig för en signature och pris.


jag skulle vilja ha 1 fin sign med irelia men har inge fg :( ngn som vet 1 sätt att fixa lite snabba fgs ?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 21 2011 07:20am
Quote (Ez4Real @ Feb 21 2011 09:05am)
grats. jag gick från 6-0 till 15-12 under 1400 igen gahhhhhhhhhhhhhh för alla ryssar .


Det är väll inget ^^ min ratin blev totalt körd åt helvete, nästan värt att göra et nytt acc :/
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 21 2011 08:00am
Quote (Ez4Real @ 21 Feb 2011 09:05)
grats. jag gick från 6-0 till 15-12 under 1400 igen gahhhhhhhhhhhhhh för alla ryssar .


inga riktiga super noobs för mig på ett tag nu :)

snart 10 winns på raken =)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 21 2011 11:21am
cp spel....
ska inta ta 10min att starta ett game

buggar när man ska välja gubbe nu, bara för mig?
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 21 2011 11:25am
Quote (swewik @ 21 Feb 2011 18:21)
cp spel....
ska inta ta 10min att starta ett game

buggar när man ska välja gubbe nu, bara för mig?


Que disabled.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 21 2011 11:59am
Quote (Ez4Real @ Feb 21 2011 05:25pm)
Que disabled.


ya, har buggat sönder, Riot have done it again!

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 21 2011 11:59am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 21 2011 12:30pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 21 2011 06:59pm)
ya, har buggat sönder, Riot have done it again!


Och nu funkar bara 3v3 -.-
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 21 2011 01:47pm
Quote (031 @ 21 Feb 2011 18:30)
Och nu funkar bara 3v3 -.-


nejnej
spelade ju nyss ett 5vs5



haha tror de blev typ 25kills på 20mins game ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11701711721731741131Next
Add Reply New Topic New Poll