d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1170817091710171117125001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 11 2012 11:00am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 16:55)
4000 känns mkt när jag går i skola och inte jobbar, bor hemma också obv


K..respekt har du då från mej!
jag bor inte hemma...eeeehh..jo det gör jag ju i mitt eget hus;)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 11 2012 11:01am
Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 19:00)
K..respekt har du då från mej!
jag bor inte hemma...eeeehh..jo det gör jag ju i mitt eget hus;)


bankens hus
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 11 2012 11:02am
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 17:01)
bankens hus




hehe tror inte det....varken hus eller bank äger mina saker!!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 11 2012 11:03am
Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 19:02)
hehe tror inte det....varken hus eller bank äger mina saker!!


Intressant xd..vad jobbar du som?
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 11:04am
Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 19:00)
K..respekt har du då från mej!
jag bor inte hemma...eeeehh..jo det gör jag ju i mitt eget hus;)


Jaja trophy du låtsas vara rik och äga hus och dyra bilar, good for you
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 11:12am
Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 18:00)
K..respekt har du då från mej!
jag bor inte hemma...eeeehh..jo det gör jag ju i mitt eget hus;)


Sweet.

Pluggar till elektriker så snart kommer väl lagom mkt pengar rulla in som de ska
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 11 2012 11:32am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 17:12)
Sweet.

Pluggar till elektriker så snart kommer väl lagom mkt pengar rulla in som de ska



gör lärlingstiden i norge :) och du får väldigt mycket mer i månaden
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 17:04)
Jaja trophy du låtsas vara rik och äga hus och dyra bilar, good for you



nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)

/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...

OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc... man kan inte jobba sig rik i sverige

This post was edited by Chefen on May 11 2012 11:34am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 11 2012 11:39am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 18:50)
Kommer ha strax över 4000 till sommaren lol, räcker för mig.


Så jävla mycket kommer du inte kunna för 4k, men det kan helt klart räcka till en schysst sommar om du spenderar pengarna på rätt ställen.
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
May 11 2012 11:40am
Quote (Edensten @ 11 May 2012 14:30)
Är det någon som vet vad låten i "We be them boys" med Hoffmaestro heter? det är ju först den vanliga låten, sen är det tyst ett tag, sen börjar en ny låt spelas och dom sjunger typ i början "Vill du va lika ball som oss så säg (nånting..)"

Jag har googlat och jag har försökt med app som ska kunna identifiera låtar men inget fungerar :p någon som vet vad den heter? lackar nästan!


den låten heter Iko Iko (mardi chraa)
finns på spotify http://open.spotify.com/track/4osh1D4yXOfpGLpCz3RWum
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
May 11 2012 11:40am
Quote (Chefen @ 11 May 2012 19:32)
gör lärlingstiden i norge :) och du får väldigt mycket mer i månaden


nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)

/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...

OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc... man kan inte jobba sig rik i sverige


Heh, jag har ingen aning om vem killen är faktiskt men sen han kom hit till swesub för några veckor sen har det luktat trophy om honom. Bara vilda spekulationer dock
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170817091710171117125001Next
Closed New Topic New Poll