Quote (snoramej @ 11 May 2012 17:12)
Sweet.
Pluggar till elektriker så snart kommer väl lagom mkt pengar rulla in som de ska
gör lärlingstiden i norge

och du får väldigt mycket mer i månaden
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 17:04)
Jaja trophy du låtsas vara rik och äga hus och dyra bilar, good for you
nu är det nått år sedan men vi har snackat väldigt mycket om bilar (dock inte på jsp) och jag vågar nog säga att sakerna är sant (bilarna iaf)
/E scx... inte ens som chefsöverläkare får du mycket pengar, så han har nog med största sannolikhet ärvt varenda krona...
OM han nu inte är skriven i nått skatteparadis så som svalbard etc... man kan inte jobba sig rik i sverige
This post was edited by Chefen on May 11 2012 11:34am