d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1170717081709171017115001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
May 11 2012 10:36am
Quote (Edensten @ 11 May 2012 18:33)
fakta

http://sv.wikipedia.org/


I lol'd
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 11 2012 10:50am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 17:53)
Also, sommaren kommer bli otroligt stronk.. Kommer har nog med pengar för att leva utan att behöva jobba under sommaren, blir att glassa järnet hela sommaren, fyfan vad nice


miljadär?

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 10:50am
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 17:50)
miljadär?


Kommer ha strax över 4000 till sommaren lol, räcker för mig.
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 11 2012 10:51am
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 16:36)
I lol'd




vouch:)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 11 2012 10:52am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 18:50)
Kommer ha strax över 4000 till sommaren lol, räcker för mig.


glassa hela sommarn med 4k?
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 11 2012 10:52am
Quote (kung_kanta @ May 11 2012 05:51pm)
vouch:)


Meeen! vet du vilken låt jag syftar på? Den finns med i den låten haha jag lovar :p
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 10:54am
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 17:52)
glassa hela sommarn med 4k?


Glassa för er kanske inte betyder samma sak som för mig, gissar på det också.
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 11 2012 10:55am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 16:50)
Kommer ha strax över 4000 till sommaren lol, räcker för mig.




Uuuu..hur går det till..4000 över sommaren..kan inte va mer än en vecka då sommaren är....min respekt har du om du klarar dej på 4k hela sommaren!
jag gör av med 4k på en helg!!!!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 10:55am
Quote (kung_kanta @ 11 May 2012 17:55)
Uuuu..hur går det till..4000 över sommaren..kan inte va mer än en vecka då sommaren är....min respekt har du om du klarar dej på 4k hela sommaren!
jag gör av med 4k på en helg!!!!


4000 känns mkt när jag går i skola och inte jobbar, bor hemma också obv
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
May 11 2012 10:59am
Quote (K1NGEN @ 11 May 2012 18:52)
glassa hela sommarn med 4k?


4k räcker gott och väl till en glass om dagen i sommar



10 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Nickeee, kung_kanta, fideuu, MyRus, c00kie_m0nster, Edensten, snigelfis, K1NGEN, swewik

märks att det är fredagkväll nu :rofl:

This post was edited by SCXiao on May 11 2012 10:59am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170717081709171017115001Next
Closed New Topic New Poll