d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1170617071708170917105001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 11 2012 09:39am
www.youtube.com/watch?v=o0EloIeYD3k
Umade, synd att kalle chokar.

This post was edited by c00kie_m0nster on May 11 2012 09:40am
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 11 2012 09:43am
Quote (Edensten @ 11 May 2012 13:30)
Är det någon som vet vad låten i "We be them boys" med Hoffmaestro heter? det är ju först den vanliga låten, sen är det tyst ett tag, sen börjar en ny låt spelas och dom sjunger typ i början "Vill du va lika ball som oss så säg (nånting..)"

Jag har googlat och jag har försökt med app som ska kunna identifiera låtar men inget fungerar :p någon som vet vad den heter? lackar nästan!




Ehhh..är du cp?

http://www.youtube.com/watch?v=UUgm0MqvZAc

This post was edited by kung_kanta on May 11 2012 09:44am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 09:44am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 16:35)
Jofast han jag handlade av var ägaren :P jag vet för jag brukade springa där mycket för 10 år sen.

Den där jäveln har haffat många av mina veckopengar vill jag lova.


Ah, han kanske inte är så girig :D

Vet inte varför men jag är förbannad glad just nu!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 09:48am
Quote (snoramej @ May 11 2012 04:44pm)
Ah, han kanske inte är så girig :D

Vet inte varför men jag är förbannad glad just nu!


Vad bra :hug:

Glad cuz getting down on friday? :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 09:49am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 16:48)
Vad bra :hug:

Glad cuz getting down on friday? :P


Probably glad cuz no skola left and sommarlov in like 3-4 veckor
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 09:51am
Quote (snoramej @ May 11 2012 04:49pm)
Probably glad cuz no skola left and sommarlov in like 3-4 veckor


AA jävlar vad starkt :D

Grattis då!

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 09:53am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 16:51)
AA jävlar vad starkt :D

Grattis då!


Also, sommaren kommer bli otroligt stronk.. Kommer har nog med pengar för att leva utan att behöva jobba under sommaren, blir att glassa järnet hela sommaren, fyfan vad nice
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 09:56am
Quote (snoramej @ 11 May 2012 17:53)
Also, sommaren kommer bli otroligt stronk.. Kommer har nog med pengar för att leva utan att behöva jobba under sommaren, blir att glassa järnet hela sommaren, fyfan vad nice


Det är fetnice att ha så
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 10:31am
Quote (PlaaD @ 11 May 2012 16:56)
Det är fetnice att ha så


It's gonna be legen... Wait for it... dary!
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 11 2012 10:33am
Quote (kung_kanta @ May 11 2012 04:43pm)


Nja, ibland kanske men kolla lite fakta istället!

http://sv.wikipedia.org/wiki/The_Storm_(Hoffmaestro_%25_Chraa)


"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""13. "We Be Them Boys" - 11:05"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Hela låten är 11:05 inte 2:56 som den du skickade? FIXA INFO NU!! måste veta vad det är för låt :p

/e. okej fick inte länken att gå direkt till albumet men sök bara The Storm sen hoffmaestro såklart, sen ser du där =|

This post was edited by Edensten on May 11 2012 10:34am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170617071708170917105001Next
Closed New Topic New Poll