Quote (snoramej @ May 11 2012 04:09pm)
Lololol
De bryr väl sig desto mindre om hur mkt de säljer, det som är problemet med folk som jobbar utan provision.. Liksom när jag sålde godis på festival för 100kr/h utan provision sket väl jag fullständigt i hur mkt jag sålde så jag satt mest på arslet, stod inte direkt och skrek 17h om dygnet.
Jofast han jag handlade av var ägaren

jag vet för jag brukade springa där mycket för 10 år sen.
Den där jäveln har haffat många av mina veckopengar vill jag lova.
Quote (PlaaD @ May 11 2012 04:08pm)
Så har du inte det :PppPpPpppppPPPpPP

Quote (umade @ May 11 2012 04:09pm)
Det du tänkte när du såg att dom fick för 29 kr och 99 kr
"LIKE A GLOVE!"

Faktiskt faktiskt

Zebbelito
