d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1170517061707170817095001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 08:37am
Quote (SCXiao @ 11 May 2012 16:31)
Single Player är så tråkigt, fuska med /players 8 och så har man maphack bara man utforskat kartan en gång. :P

Jag kör walkthrough med barb på classic ladder atm, är i act 1 nightmare B) eller okej jag kör pubgames för att få wps i act 2 + 3 men det räknas fan inte :P


Spelat med 3polare via hamachi så maphacket funkar inte :(
Players 8 är bara kul till nm, i hell blev det cp bara
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 08:39am
Quote (snigelfis @ May 11 2012 11:52am)
Ge mig ett tips så jag kan sluta ha ADHD / Göra allt förutom att skriva uppsats + X-jobb.


Lyssna på musik 16 timmar om dygnet

Blockera ut alla störningsmoment ftw

det är så jag rullar
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 09:05am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 15:39)
Lyssna på musik 16 timmar om dygnet

Blockera ut alla störningsmoment ftw

det är så jag rullar


:D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 09:07am
luls ringde till nå spelaffär idag och frågade efter BGII expansionen och Neverwinternights, dom hade bägge två.

När jag kommer dit så tar dom 29 och 99 spänn betalt för prylarna :D

Rätt dumt, om någon letar specifikt efter 15 år gamla grejjer och man råkar ha dom i lager ska man fan ta betalt

Jag menar hade dom satt 300 på NWN och 150 på BGII hade jag lätt cashat upp endå för det är bättre än att springa runt på spelbörsar i ett halvår för att hitta några ex som är billigare., har fan bättre grejjer för mig-
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 09:08am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 17:07)
luls ringde till nå spelaffär idag och frågade efter BGII expansionen och Neverwinternights, dom hade bägge två.

När jag kommer dit så tar dom 29 och 99 spänn betalt för prylarna :D

Rätt dumt, om någon letar specifikt efter 15 år gamla grejjer och man råkar ha dom i lager ska man fan ta betalt

Jag menar hade dom satt 300 på NWN och 150 på BGII hade jag lätt cashat upp endå för det är bättre än att springa runt på spelbörsar i ett halvår för att hitta några ex som är billigare., har fan bättre grejjer för mig-


Så har du inte det :PppPpPpppppPPPpPP
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 09:09am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2012 16:07)
luls ringde till nå spelaffär idag och frågade efter BGII expansionen och Neverwinternights, dom hade bägge två.

När jag kommer dit så tar dom 29 och 99 spänn betalt för prylarna :D

Rätt dumt, om någon letar specifikt efter 15 år gamla grejjer och man råkar ha dom i lager ska man fan ta betalt

Jag menar hade dom satt 300 på NWN och 150 på BGII hade jag lätt cashat upp endå för det är bättre än att springa runt på spelbörsar i ett halvår för att hitta några ex som är billigare., har fan bättre grejjer för mig-


Lololol

De bryr väl sig desto mindre om hur mkt de säljer, det som är problemet med folk som jobbar utan provision.. Liksom när jag sålde godis på festival för 100kr/h utan provision sket väl jag fullständigt i hur mkt jag sålde så jag satt mest på arslet, stod inte direkt och skrek 17h om dygnet.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 11 2012 09:09am
Quote (PlaaD @ 11 May 2012 16:37)
Spelat med 3polare via hamachi så maphacket funkar inte :(
Players 8 är bara kul till nm, i hell blev det cp bara


Aha, ja då kan det vara ganska kul :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 11 2012 09:09am
Quote (Svartermetalisk @ May 11 2012 05:07pm)
luls ringde till nå spelaffär idag och frågade efter BGII expansionen och Neverwinternights, dom hade bägge två.

När jag kommer dit så tar dom 29 och 99 spänn betalt för prylarna :D

Rätt dumt, om någon letar specifikt efter 15 år gamla grejjer och man råkar ha dom i lager ska man fan ta betalt

Jag menar hade dom satt 300 på NWN och 150 på BGII hade jag lätt cashat upp endå för det är bättre än att springa runt på spelbörsar i ett halvår för att hitta några ex som är billigare., har fan bättre grejjer för mig-


Det du tänkte när du såg att dom fick för 29 kr och 99 kr

"LIKE A GLOVE!"

:D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 09:13am
Quote (PlaaD @ 11 May 2012 15:37)
Spelat med 3polare via hamachi så maphacket funkar inte :(
Players 8 är bara kul till nm, i hell blev det cp bara


Jag och en klasskompis lirade på hamachi, blev lvl 76 på HC single player, a2 hell.. Vågar inte gå till Duriel så vi sket i det helt :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2012 09:35am
Quote (snoramej @ May 11 2012 04:09pm)
Lololol

De bryr väl sig desto mindre om hur mkt de säljer, det som är problemet med folk som jobbar utan provision.. Liksom när jag sålde godis på festival för 100kr/h utan provision sket väl jag fullständigt i hur mkt jag sålde så jag satt mest på arslet, stod inte direkt och skrek 17h om dygnet.


Jofast han jag handlade av var ägaren :P jag vet för jag brukade springa där mycket för 10 år sen.

Den där jäveln har haffat många av mina veckopengar vill jag lova.

Quote (PlaaD @ May 11 2012 04:08pm)
Så har du inte det :PppPpPpppppPPPpPP


:mad:

Quote (umade @ May 11 2012 04:09pm)
Det du tänkte när du såg att dom fick för 29 kr och 99 kr

"LIKE A GLOVE!"

:D


Faktiskt faktiskt :D

Zebbelito :hug:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170517061707170817095001Next
Closed New Topic New Poll