d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1170417051706170717085001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 11 2012 04:25am
@mail.ru >
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 11 2012 04:52am
Ge mig ett tips så jag kan sluta ha ADHD / Göra allt förutom att skriva uppsats + X-jobb.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 11 2012 04:55am
lika*
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 11 2012 05:16am


Fyfan vad gött b)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 11 2012 05:46am
Quote (Makta @ 11 May 2012 12:16)
http://www.sofsan.se/wp-content/uploads/2012/04/Desktop48.jpg

Fyfan vad gött b)


njaaa
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 11 2012 06:08am
Quote (snigelfis @ 11 May 2012 12:52)
Ge mig ett tips så jag kan sluta ha ADHD / Göra allt förutom att skriva uppsats + X-jobb.


concerta!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 11 2012 06:21am
Quote (RistVaLL @ 11 May 2012 13:08)
concerta!


Haha ja det kanske skulle vara nått:D

Själv pimplar man ju kaffe efter knappt 4 timmars sömn inatt vilket gör att min koncentration ligger på -30% för tillfället.

-_-
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 11 2012 07:30am
Är det någon som vet vad låten i "We be them boys" med Hoffmaestro heter? det är ju först den vanliga låten, sen är det tyst ett tag, sen börjar en ny låt spelas och dom sjunger typ i början "Vill du va lika ball som oss så säg (nånting..)"

Jag har googlat och jag har försökt med app som ska kunna identifiera låtar men inget fungerar :p någon som vet vad den heter? lackar nästan!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2012 07:32am
D2 Single Player avklarat, älskar att dropsen har sugit getkuk genom hela spelet...
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 11 2012 08:31am
Quote (PlaaD @ 11 May 2012 15:32)
D2 Single Player avklarat, älskar att dropsen har sugit getkuk genom hela spelet...


Single Player är så tråkigt, fuska med /players 8 och så har man maphack bara man utforskat kartan en gång. :P

Jag kör walkthrough med barb på classic ladder atm, är i act 1 nightmare B) eller okej jag kör pubgames för att få wps i act 2 + 3 men det räknas fan inte :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1170417051706170717085001Next
Closed New Topic New Poll