d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1169170171172173404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 12:18pm
Quote (Hellgren @ Apr 13 2013 09:42am)
nja de vette fan, men om du ej gillar något annat så kör sorc du :)


Nec är trist imo. Aldrig spelat assa.
dudu är busigt dock. Hammer mainstream. Bvc kanske?
dudu/sorc/bvc???
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 13 2013 01:01pm
Quote (Mikob @ Apr 13 2013 06:18pm)
Nec är trist imo. Aldrig spelat assa.
dudu är busigt dock. Hammer mainstream. Bvc kanske?
dudu/sorc/bvc???


Har en druid till salu om du är sugen :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 13 2013 01:08pm
Quote (Fest @ Apr 13 2013 08:01pm)
Har en druid till salu om du är sugen :)


Vad för pricerange?
Kanske kan vara sugen. Inte alls bestämt mig vad jag vill bygga tbh.
Är kass på eledru då jag bara spelade det under en kort period.
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 13 2013 01:12pm
Quote (Mikob @ Apr 13 2013 07:08pm)
Vad för pricerange?
Kanske kan vara sugen. Inte alls bestämt mig vad jag vill bygga tbh.
Är kass på eledru då jag bara spelade det under en kort period.


vet inte riktigt vad den är värd just nu.. Den gick väl på över 10 000 men det var
längesedan jag köpte den...
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2013 01:16pm
Lyckas inte ändra mitt diablo2 till window mode på min andra dator, kan inte klicka in i sökvägen och lägga till -w
Känner någon till problemet? :S
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 13 2013 01:21pm
Quote (fideuu @ 13 Apr 2013 19:16)
Lyckas inte ändra mitt diablo2 till window mode på min andra dator, kan inte klicka in i sökvägen och lägga till -w
Känner någon till problemet? :S


Har du ens skapat en genväg till Diablo II.exe?
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?474251-How-Can-U-Play-Diablo-Windowed-Full-Screen

This post was edited by Disturbedxx on Apr 13 2013 01:22pm
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2013 01:22pm
Quote (Disturbedxx @ Apr 13 2013 09:21pm)
Har du ens skapat en genväg till Diablo II.exe?


Ja det har jag.
/e
Gjorde det igen för att vara säker och ja det har jag :)

This post was edited by fideuu on Apr 13 2013 01:24pm
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Apr 13 2013 01:35pm
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 19:18)
Nec är trist imo. Aldrig spelat assa.
dudu är busigt dock. Hammer mainstream. Bvc kanske?
dudu/sorc/bvc???


Ja de är ju du som väljer men jag hade gjort Dudu eller BvC
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 13 2013 03:12pm
Quote (Yllegarnet @ 31 Mar 2011 13:06)
Anni 20 20 10
Enigma MP 12ed 775def
Hoto 40
Rising Sun
Spirit St 40@ 35fcr
Rand Fcr Ring
Soj
Cta 3 + Boo Spirit
Arach
Shako 125 Um
65life Ww's


åh :c det var tider det, när man kunde dygna och sen gå till skolan eller inte gå till skolan alls och bara kötta

fifan va kul!

Mins samma dag som jag rollade min anni hade jag sån tur i skolan så vi kollade på film typ 2 av tre lektioner så man kunde sova :lol:
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 13 2013 03:24pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Hellgren @ Apr 13 2013 07:35pm)
Ja de är ju du som väljer men jag hade gjort Dudu eller BvC


Det är ju uppenbart att det är han som ska välja, det är ju han som ska göra gubben...

Nedpissade jävla as
Go Back To Svenska Topic List
Prev1169170171172173404Next
Add Reply New Topic New Poll