d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11691701711721731131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 11:44am
Quote (Errorz @ Feb 20 2011 06:41pm)
Du kan göra en ava/sign till mig med, renekton plz


Säg ett pris du tycker är rimligt för det.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Feb 20 2011 11:45am
Quote (eWaste @ 20 Feb 2011 19:44)
Säg ett pris du tycker är rimligt för det.


Beror på hur bra det blir.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 11:46am
Quote (Errorz @ Feb 20 2011 06:45pm)
Beror på hur bra det blir.


pma mig en render / bild jag ska manipulera.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 20 2011 12:11pm
Quote (eWaste @ 20 Feb 2011 18:39)
http://i55.tinypic.com/2pt5tmp.png


ser inte vad det står, d2jsp temat + transparent med mörk text = ser inget.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 20 2011 12:38pm
Varenda champ select (start game) buggar ju nu -.- fan va drygt.


E: Äntligen kom man inn.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 20 2011 12:42pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 12:47pm
30-14-12 ----------- Defeat -.-
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 20 2011 01:06pm
Quote (Errorz @ Feb 20 2011 06:45pm)
Beror på hur bra det blir.




vart lite konstig men aja.

This post was edited by eWaste on Feb 20 2011 01:06pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 20 2011 01:10pm
Quote (eWaste @ Feb 20 2011 08:06pm)
http://i51.tinypic.com/5xu4oh.jpg

vart lite konstig men aja.


gay, min e 13.37

btw behöver en feting med nasus ^^

This post was edited by 031 on Feb 20 2011 01:10pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 20 2011 02:01pm
Quote (031 @ 20 Feb 2011 19:10)
gay, min e 13.37

btw behöver en feting med nasus ^^


nasus e nice :O
vinnut dom 4 nyligaste gamen pga av honom :blush:

och för att ja inte haft nån leaver i laget^^
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 21 2011 03:05am
Quote (swewik @ 20 Feb 2011 21:01)
nasus e nice :O
vinnut dom 4 nyligaste gamen pga av honom :blush:

och för att ja inte haft nån leaver i laget^^


grats. jag gick från 6-0 till 15-12 under 1400 igen gahhhhhhhhhhhhhh för alla ryssar .
Go Back To Svenska Topic List
Prev11691701711721731131Next
Add Reply New Topic New Poll