Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:16pm)
Hade jag varit intresserad av att prata med dig hade jag kanske svarat mer vettigt, eller mer detaljerat. Trist att du ser mig som en idiot men självklart är jag tillräckligt smart för att inte avslöja något i detalj om mig själv eller mitt liv. Jag är öppen, spontan och bjuder på lite underhållning medan de andra skriver typ: Vad coolt.... Det är deras intelligensnivå ungefär...
Du skall nog sluta med gräset eftersom det verkar få dig att tro att alla som inte får en volvo av mamma och pappa har haft en jobbig barndom....
Vad yrar du om nu? Full eller? Jag frågade dig varken vart du bor, inte heller hur du ser ut eller hur gammal du är eller något ens i närheten av det för den delen. För att försöka ta reda på vart du håller hus (NojjarN). Tro't eller ej men det är också helt ointressant för mig.
Vad jag ville ta reda på, var ifall en del av dina uttalande faktiskt var berättigade av en någorlunda smart person, dvs du. Men med några få meningar motbevisade du mitt hopp om att du inte skulle vara fullkomligt efterbliven.
"Du skall nog sluta med gräset eftersom det verkar få dig att tro att alla som inte får en volvo av mamma och pappa har haft en jobbig barndom..."
Återigen.. Vad yrar du om nu? Full eller?
Hur som haver, jag har haft mitt roliga i denna tråd. Jag fick ut det jag ville av det hela och har inget mer att tillägga.
Du är och kommer antagligen alltid att förbli en så kallad tratt.
Lev väl.
Hejs!
This post was edited by x17 on May 23 2012 03:28pm