d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1161718192021Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 23 2012 03:08pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:07pm)
Nej det kallas för pojkar i övre tonåren med dålig hälsa pga för mycket coca cola, chips, smågodis, hamburgare och pommes frittes. Som det ser ut kommer morgondagens ungdomar gå med rullatorer.


Ja, en spegel för dig?
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 23 2012 03:08pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 08:59pm)
Du verkar vara lite hjärnskadad ... Du vill veta min realistiska syn på verkligheten och livet... Men samtidigt försöker du göra dig lustig att påstå att jag skulle haft en jobbig barndom? Fil påstår att jag är arbetarklass och har personliga problem, du påstår att jag haft en jobbig uppväxt... Knarkar ni hela högen eller?


Sedär! Egentligen inte, men samtidigt är jag lite nyfiken på om du verkligen är så efterbliven som du själv får dig att framstå. För vissa saker du skriver är någorlunda vettigt men jag är inte fullt så säker på att du verkligen förstår det.

"Försöker".. Skärp dig. Jag var ju precis hur jävla lustig som helst! =)

My bad, jag tolkade "och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag" som en taskig barndom. Antingen får du formulera dig på ett bättre sätt eller så får du rycka upp dig lite och skriva lite mer detaljerat. Hur ska man annars tolka en sån mening? Eller är det underförstått att din barndom var fantastisk och det var därefter det fakkade ur och alla dina problem startade?

Jag är helt ointresserad av Fils åsikt angående dig, jag bryr mig inte det minsta om vad de andra tycker heller. Ditt sätt att uttrycka sig håller en skapligt bra underhållningsnivå. Det roar mig.

E: Jajo, visst röker jag lite gräs med jämna mellanrum. Hur så?


This post was edited by x17 on May 23 2012 03:09pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 03:10pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:59pm)
Du verkar vara lite hjärnskadad ... Du vill veta min realistiska syn på verkligheten och livet... Men samtidigt försöker du göra dig lustig att påstå att jag skulle haft en jobbig barndom? Fil påstår att jag är arbetarklass och har personliga problem, du påstår att jag haft en jobbig uppväxt... Knarkar ni hela högen eller?


Tvekar på att han försöker vara lustig där o.O

Vad ska man tro när du säger att du haft ett hårt liv o tagit den långa vägen?

Kan ju tolkas på oändligt många sett

E/ I was too slow :(

This post was edited by Orvar on May 23 2012 03:11pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 23 2012 03:10pm
Ska sussa nu, hela jag skakar

Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:11pm
Quote (Chefen @ 23 May 2012 23:07)
har väl inte granksat dig så värst mycket..och inte trott att du var seriös, men skulle torlka dig lite mer som en bipulär personlighetsklyvning med inslag av psykotiskt beteende och kryddat brist på sympati



Det var en intressant iakttagelse men bipolär personlighetsstörning lider jag inte av, men skall nog inte sätta människor för mycket i fack. Men behöver inte vara psykiskt störd för att man tänker eller gör annorlunda. Visst jag är kapabel till att göra folk illa och har gjort det också både fysiskt och psykiskt...Men har alltid hållit mig inom vissa gränser för det finns ju lagar och regler i samhället. Jag har ju jobb, tjej, boende....och klarar mig bra... så jag fungerar nog hyffsat normalt.... Sen att jag är kall och känslolös och inte gillar så mycket människor... ja det är en annan femma..
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:16pm
Quote (x17 @ 23 May 2012 23:08)
Sedär! Egentligen inte, men samtidigt är jag lite nyfiken på om du verkligen är så efterbliven som du själv får dig att framstå. För vissa saker du skriver är någorlunda vettigt men jag är inte fullt så säker på att du verkligen förstår det.

"Försöker".. Skärp dig. Jag var ju precis hur jävla lustig som helst! =)

My bad, jag tolkade "och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag" som en taskig barndom. Antingen får du formulera dig på ett bättre sätt eller så får du rycka upp dig lite och skriva lite mer detaljerat. Hur ska man annars tolka en sån mening? Eller är det underförstått att din barndom var fantastisk och det var därefter det fakkade ur och alla dina problem startade?

Jag är helt ointresserad av Fils åsikt angående dig, jag bryr mig inte det minsta om vad de andra tycker heller. Ditt sätt att uttrycka sig håller en skapligt bra underhållningsnivå. Det roar mig.

E: Jajo, visst röker jag lite gräs med jämna mellanrum. Hur så?



Hade jag varit intresserad av att prata med dig hade jag kanske svarat mer vettigt, eller mer detaljerat. Trist att du ser mig som en idiot men självklart är jag tillräckligt smart för att inte avslöja något i detalj om mig själv eller mitt liv. Jag är öppen, spontan och bjuder på lite underhållning medan de andra skriver typ: Vad coolt.... Det är deras intelligensnivå ungefär...

Du skall nog sluta med gräset eftersom det verkar få dig att tro att alla som inte får en volvo av mamma och pappa har haft en jobbig barndom....
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:20pm
Quote (Orvar @ 23 May 2012 23:10)
Tvekar på att han försöker vara lustig där o.O

Vad ska man tro när du säger att du haft ett hårt liv o tagit den långa vägen?

Kan ju tolkas på oändligt många sett

E/ I was too slow :(



Ni har rätt i en sak iaf, att jag sitter här på ett jäkla forum och skriver med en massa barn visar verkligen tecken på en dålig uppväxt från min sida :)

Så ja jag måste haft en tuff barndom som sitter här...
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 03:22pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:20pm)
Ni har rätt i en sak iaf, att jag sitter här på ett jäkla forum och skriver med en massa barn visar verkligen tecken på en dålig uppväxt från min sida :)

Så ja jag måste haft en tuff barndom som sitter här...


Makes no sence :wacko:

Men får jag fråga varför du ens lägger ner tid här i swe-sub? Jag menar, du har ju redan lyckats dumförklara dig själv, räcker inte det tro?

This post was edited by Orvar on May 23 2012 03:23pm
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 23 2012 03:27pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:16pm)
Hade jag varit intresserad av att prata med dig hade jag kanske svarat mer vettigt, eller mer detaljerat. Trist att du ser mig som en idiot men självklart är jag tillräckligt smart för att inte avslöja något i detalj om mig själv eller mitt liv. Jag är öppen, spontan och bjuder på lite underhållning medan de andra skriver typ: Vad coolt.... Det är deras intelligensnivå ungefär...

Du skall nog sluta med gräset eftersom det verkar få dig att tro att alla som inte får en volvo av mamma och pappa har haft en jobbig barndom....


Vad yrar du om nu? Full eller? Jag frågade dig varken vart du bor, inte heller hur du ser ut eller hur gammal du är eller något ens i närheten av det för den delen. För att försöka ta reda på vart du håller hus (NojjarN). Tro't eller ej men det är också helt ointressant för mig.

Vad jag ville ta reda på, var ifall en del av dina uttalande faktiskt var berättigade av en någorlunda smart person, dvs du. Men med några få meningar motbevisade du mitt hopp om att du inte skulle vara fullkomligt efterbliven.

"Du skall nog sluta med gräset eftersom det verkar få dig att tro att alla som inte får en volvo av mamma och pappa har haft en jobbig barndom..."
Återigen.. Vad yrar du om nu? Full eller?

Hur som haver, jag har haft mitt roliga i denna tråd. Jag fick ut det jag ville av det hela och har inget mer att tillägga.
Du är och kommer antagligen alltid att förbli en så kallad tratt.

Lev väl.
Hejs!

This post was edited by x17 on May 23 2012 03:28pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:28pm
Quote (Orvar @ 23 May 2012 23:22)
Makes no sence :wacko:

Men får jag fråga varför du ens lägger ner tid här i swe-sub? Jag menar, du har ju redan lyckats dumförklara dig själv, räcker inte det tro?



Jag tror faktiskt inte det är så många som tror jag är dum eller obildad. Många av er som tjafsat med mig hör knappast till eliten vad det gäller intelligens.... Så jag är definitivt inte rädd att förlora status eller ryktet på jsp.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718192021Next
Closed New Topic New Poll