d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev11617181920545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 15 2012 03:46pm
Quote (Mikob @ 15 May 2012 22:45)
Servers nere fortf?
Isåfall går jag och lägger mig xD


Servrarna har inte varit nere nånsin än, bara lite småhack i connection osv.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 15 2012 03:50pm
Förstår inte vad det är för jävla fel....
Varför kan inte installationsmenyn bara starta, vill bara få skiten installerad, struntar i om jag inte kan spela nu bara jag får skiten klar så jag kan spela någon gång under veckan....
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 15 2012 04:53pm
Quote (snoramej @ May 15 2012 09:46pm)
Servrarna har inte varit nere nånsin än, bara lite småhack i connection osv.


Lite småhack? xD Massor låter bättre :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 15 2012 05:47pm
Quote (Exzit89 @ May 15 2012 02:24pm)
Köp :)


Beställde spelet innan jag åkte och jobba idag.
Fick också iphone idag, mitt kort gick sönder och jag ska få sms+ numret på paketet när paketet kommer....FFFUUUUUUUUUUUUUUUU
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
May 15 2012 06:02pm
Just bought it.

bye lajf B)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 15 2012 06:34pm
Aldrig spelat beta eller något men munk eller necro gubben blir nog min(a) första char(s).
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 15 2012 08:06pm
Rundar av nu

17h played och level 43 a3 nm
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 15 2012 09:28pm
come on, värdelösa servers..
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 15 2012 10:35pm
så vad tycker folket om spelet då?
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 16 2012 12:03am
Quote (Kerzhakov @ May 15 2012 11:47pm)
Beställde spelet innan jag åkte och jobba idag.
Fick också iphone idag, mitt kort gick sönder och jag ska få sms+ numret på paketet när paketet kommer....FFFUUUUUUUUUUUUUUUU


xD

Quote (MartinS @ May 16 2012 04:35am)
så vad tycker folket om spelet då?


Underbart!
Go Back To Svenska Topic List
Prev11617181920545Next
Add Reply New Topic New Poll