d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1161718192054Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 13 2011 01:07pm
Quote (PhearCIII @ 13 Oct 2011 21:02)
Han nickade Mjolk och körde barb en ladder :P


:S
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 13 2011 01:12pm
Jag vet inte om jag ska nicka CPSkadad, Slampa eller Snoppen :< eller Eradicate eller Pitt :<

This post was edited by umade on Oct 13 2011 01:12pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 13 2011 01:14pm
Quote (umade @ Oct 13 2011 08:12pm)
Jag vet inte om jag ska nicka CPSkadad, Slampa eller Snoppen :< eller Eradicate eller Pitt :<


Står mellan Phear/PhearCIII/Tombs här B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 13 2011 01:16pm
Quote (PhearCIII @ Oct 13 2011 09:14pm)
Står mellan Phear/PhearCIII/Tombs här B)


Jag kan nicka FearCIII då B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 13 2011 01:17pm
btw dreamfule jag har ditt namn

Kulturberikare

:lol:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 13 2011 01:17pm
Quote (umade @ Oct 13 2011 08:16pm)
Jag kan nicka FearCIII då B)


Hörde att du vill spela med Slashasen istället?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 13 2011 01:54pm
Quote (umade @ 13 Oct 2011 21:17)
btw dreamfule jag har ditt namn

Kulturberikare

:lol:


:(
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 13 2011 01:58pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 13 2011 02:29pm
Quote (PhearCIII @ 13 Oct 2011 21:58)
http://www.youtube.com/watch?v=PQk_CT7fY9E


Det var en känslosam dag för mig.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 13 2011 02:39pm
Quote (Dreamfuel @ 13 Oct 2011 22:29)
Det var en känslosam dag för mig.




för oss alla...för oss alla..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718192054Next
Add Reply New Topic New Poll