Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 22:15)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...
är ingen tard.... vet att man inte kan skicka orb / Star..
skulle driva med er , HAHAHAHAHA fan att ni ens gick på det

Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha
fast man kan "ge" bort stars genom att betala pengar i andras namn, det var vad jag gjorde jag drev inte på något vis alls