d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1161718192026Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:20pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 08:19pm)
Och btw, om han drev så hade han inte pmat mig 4 gånger i rad..


Haha han pm'a mig typ 325823 gånger, de va jag som bad honom pm'a dig och fråga hahaha ;>
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 02:20pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 09:17pm)
Real Name : Younis

Fattar att du ljuger


wtf :ROFL:

Är du Arab ?

najs.

Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:20pm)
Haha han pm'a mig typ 325823 gånger, de va jag som bad honom pm'a dig och fråga hahaha ;>


:LOL: !

This post was edited by Teposen on Mar 13 2011 02:20pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:21pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:20pm)
Haha han pm'a mig typ 325823 gånger, de va jag som bad honom pm'a dig och fråga hahaha ;>


Figured :lol:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:21pm
Quote (Teposen @ 13 Mar 2011 21:20)
wtf :ROFL:

Är du Arab ?

najs.



:LOL: !


aja nu tar vi det lugnt så att killen inte börja grina :)

E: någon som kan ge mig en till rosa star?

This post was edited by AsDrake on Mar 13 2011 02:22pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 02:22pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 09:21pm)
aja nu tar vi det lugnt så att killen inte börja grina :)


No offense, bara undrar :D
Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold: 0.00
Mar 13 2011 02:22pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 22:15)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka  orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA  fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha


fast man kan "ge" bort stars genom att betala pengar i andras namn, det var vad jag gjorde jag drev inte på något vis alls
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 02:25pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 10:22pm)
No offense, bara undrar :D


ÄR Arab , Rumän, men född i sverige ^^ talar 5 språk :D

:D

så grabbar säger bara : grinar inte / är inte ledsen ^^

men det är synd att ni gör så mot folk ..
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:29pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 09:25pm)
ÄR  Arab , Rumän,  men född i sverige ^^  talar 5 språk :D

:D

så grabbar säger bara : grinar inte / är inte ledsen ^^

men det är synd att ni gör så mot folk ..


Muslim och zigenare?
Wtfffffffff
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 13 2011 02:29pm
Jag ger bort min stjärna för endast 298fg.. Du skickar först såklart, för jag joinade tidigare än dig..
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 13 2011 02:29pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:29)
Muslim och zigenare?
Wtfffffffff


galen combo
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718192026Next
Add Reply New Topic New Poll