d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev1161718
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 12:41pm
Quote (K1NGEN @ 9 Jan 2011 19:38)
fanboi fo rescue?


Vem e du????
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jan 9 2011 01:37pm
Quote (Litttle_Brother @ 9 Jan 2011 18:41)
Vem e du????


Kos-Scorpion är han
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jan 9 2011 06:07pm
Quote (SCXiao @ Jan 9 2011 07:37pm)
Kos-Scorpion är han

Jag som trodde vi blivit av med den idioten :/
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 9 2011 06:12pm
Quote (SCXiao @ 9 Jan 2011 20:37)
Kos-Scorpion är han


kk minns de namnet å att han var i svenska forumet, minns inte hur han var dock riktigt.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 9 2011 06:13pm
10/10 :thumbsup:
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jan 9 2011 06:40pm
HAHAHHAA
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jan 9 2011 08:01pm
jag är bra tralala
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Jan 10 2011 08:33am


xpd >all

antar gärna en utmaning i "poetry"

:baby:

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 10 2011 11:31am
Quote (xpd-trader @ Jan 10 2011 04:33pm)
xpd>all

antar gärna en utmaning i "poetry"

:baby:


Ja tror bara att Giraffen skulle kunna ge dig en bra välskriven omgång här.
Eller Oli ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718
Add Reply New Topic New Poll