d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11617181920100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 26 2009 05:45pm
najt
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 26 2009 05:52pm
Quote (1000 @ 27 Nov 2009 00:09)
jag frågade henne snällt ;)


Du gav henne två månader bdb hd för det? :O
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 26 2009 06:26pm
Godnatt :*
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Nov 26 2009 06:43pm
Quote (SCXiao @ 27 Nov 2009 02:26)
Godnatt :*


natti natti ;)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 26 2009 06:45pm
suck snubben som hade druid amun drog afk nu sen när ja skrev i hans topic så kommer de nån med xxxx fg som säger pm ft.. ingen chans att jag får den amun -.-
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 26 2009 06:47pm
fail på mig. Försökt sova sen kl tolv, ger upp skriver 3 post it lappar där det står att jag ska ta extra sovmorgon och att morsan ska ringa skolan o säga att jag inte kommer till no o ma, fast jag kommer senare.
Anklagar madrassen för att vara min sömnmördare, dö madrasshelvete >:@@
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 26 2009 07:27pm
Quote (chingah @ 27 Nov 2009 02:47)
fail på mig. Försökt sova sen kl tolv, ger upp skriver 3 post it lappar där det står att jag ska ta extra sovmorgon och att morsan ska ringa skolan o säga att jag inte kommer till no o ma, fast jag kommer senare.
Anklagar madrassen för att vara min sömnmördare, dö madrasshelvete >:@@


Kan inte heller somna :(
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 26 2009 07:47pm
Quote (SCXiao @ 27 Nov 2009 02:27)
Kan inte heller somna :(


ska vi ta en HoN? har 1.3 i ratio :]
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 26 2009 07:50pm
Quote (chingah @ 27 Nov 2009 03:47)
ska vi ta en HoN? har 1.3 i ratio :]


näh, har haft bråkigt internet hela veckan så dcar minst en gång i timmen ._.
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 26 2009 07:51pm
Quote (SCXiao @ 27 Nov 2009 02:50)
näh, har haft bråkigt internet hela veckan så dcar minst en gång i timmen ._.


tråkig du är.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11617181920100Next
Closed New Topic New Poll