d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11617181920100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 18 2009 09:08am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 16:07)
GE MIG SNÖ, GUD! TACK :)

SNÖ > THIS CRAP VÄDER


Fan va less på vädret vi har... suger så grymt hårt!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 09:09am
Quote (snoramej @ 18 Nov 2009 16:08)
Fan va less på vädret vi har... suger så grymt hårt!


Ja visst gör det, jag vill ha snö, speciellt när julen kommer sen.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 18 2009 09:10am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 16:09)
Ja visst gör det, jag vill ha snö, speciellt när julen kommer sen.


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Less på den här skiten!!
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold: 27.90
Nov 18 2009 09:11am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 17:07)
GE MIG SNÖ, GUD! TACK :)

SNÖ > THIS CRAP VÄDER


Vouch!

Snö > regn vilken dag som helst
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 18 2009 09:13am
Sticker hem till min bror och spelar lite! :) Höres grabbar!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 09:14am
Quote (snoramej @ 18 Nov 2009 16:10)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Less på den här skiten!!


Japp, nn this.



Quote (Mindring @ 18 Nov 2009 16:11)
Vouch!

Snö > regn vilken dag som helst


Mjo, håller helt med.



Quote (ZippYz @ 18 Nov 2009 16:13)
Sticker hem till min bror och spelar lite! :) Höres grabbar!


ses ha d gött.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 09:22am
Klimatet som gör detta -.- Var fan +2 i flera veckor sen VIPPS, så var det 12+.. epic fail där!
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Nov 18 2009 09:23am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:22)
Klimatet som gör detta -.- Var fan +2 i flera veckor sen VIPPS, så var det 12+.. epic fail där!


</3 vinter :D

Det är kallt :'<<
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 18 2009 09:23am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:22)
Klimatet som gör detta -.- Var fan +2 i flera veckor sen VIPPS, så var det 12+.. epic fail där!


Vi hade fan -10 i en vecka typ, sen VIPPS, blev det 5 plus...

Fan va less
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 09:28am
Quote (snoramej @ 18 Nov 2009 16:23)
Vi hade fan -10 i en vecka typ, sen VIPPS, blev det 5 plus...

Fan va less


haha a jo, det har varit mellan -10 till -5 i flera dagar, sen nu senaste dagarna har de varit 4-5 plus grader ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11617181920100Next
Closed New Topic New Poll