Quote (RistVaLL @ 12 Nov 2009 21:36)
tjaaa, allt bra ?
jorå, det e fett bra med mig

ska bli skönt att ut å parta imorgon efter en veckas slit på jobbet

sj då?

Quote (Mabouse @ 12 Nov 2009 21:35)
tjeena, jag duellar pubs med din mf hammer och mf nec

kul som faen blir anklagad för tmc^^
haha

ovanligt att man blir anklagad för tmc? ^^ blir jag alltid när jag kör hammern i pubs

xD