Quote (SpAz. @ Jun 9 2010 07:48pm)
hatar d2jsps nya system där man ej behöver ctrl+c längre.
eller nä det är bra men jag är för van vid det gamla
xd
Haha det är ju mycket enklare nu.

Du kanske börjar bli lite påverkad av vinet, va?
This post was edited by Madderfakker on Jun 9 2010 01:59pm