d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev1161718
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 9 2010 01:57pm
Quote (SpAz. @ Jun 9 2010 07:48pm)
hatar d2jsps nya system där man ej behöver ctrl+c längre.
eller nä det är bra men jag är för van vid det gamla
xd


Haha det är ju mycket enklare nu. :p Du kanske börjar bli lite påverkad av vinet, va? ;)

This post was edited by Madderfakker on Jun 9 2010 01:59pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 9 2010 01:59pm
Quote (SpAz. @ 9 Jun 2010 20:48)
hatar d2jsps nya system där man ej behöver ctrl+c längre.
eller nä det är bra men jag är för van vid det gamla
xd


graj
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 9 2010 02:00pm
Quote (DeemonTools @ Jun 9 2010 07:59pm)
graj


steneryd ->
Member
Posts: 9,736
Joined: Jul 18 2003
Gold: 1,260.79
Jun 9 2010 03:06pm
vadåro

ge fan i spaz annars får ni se på spazm

This post was edited by Dsvensk on Jun 9 2010 03:08pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 9 2010 03:34pm
Quote (Dsvensk @ 9 Jun 2010 22:06)
vadåro

ge fan i spaz annars får ni se på spazm


graj
Member
Posts: 7,108
Joined: May 29 2005
Gold: 413.00
Jun 9 2010 04:16pm
han får vara hur hårdhomo som helst för mig bara han ger faan i min röv
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jun 9 2010 04:22pm
De e fake omg ^^
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 10 2010 09:19am
Quote (azzid @ 10 Jun 2010 00:16)
han får vara hur hårdhomo som helst för mig bara han ger faan i min röv

wheheheheheh jag vet att du är sugen
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 18 2010 08:21pm
up
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718
Closed New Topic New Poll