d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev1161718192023Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Jul 1 2010 03:27pm
drog från en fest för att jag var så skitnödig och knackade på grannarna för att få låna toaletten (återvände till festen efter saaaklaart) ajuste, festen var hos mig

det eller när jag drog över amanda landre
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Jul 2 2010 12:54pm
tog bilen nykter till en fest ..vart kalas full o tog bilen ner på stan o kom inte i håg det,så när jag skulle hämta bilen på morgonen där på så var bil fan borta!!!
polis anmälde den stulen , hittade den 3 dygn senare när jag var med en polare på stan på en parkering..ringe snuten o ville dom skulle ringa min brud o säga att dom hittat den...6 p-bots på den:)

mao söp jag bort en bil på 800k:))))

This post was edited by kung_kanta on Jul 2 2010 12:54pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 2 2010 03:13pm
Quote (kung_kanta @ 2 Jul 2010 18:54)
tog bilen nykter till en fest ..vart kalas full o tog bilen ner på stan o kom inte i håg det,så när jag skulle hämta bilen på morgonen där på så var bil fan borta!!!
polis anmälde den stulen , hittade den 3 dygn senare när jag var med en polare på stan på en parkering..ringe snuten o ville dom skulle ringa min brud o säga att dom hittat den...6 p-bots på den:)

mao söp jag bort en bil på 800k:))))


800k fg eller? :P
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 2 2010 03:43pm
Quote (nattbuss807 @ Jul 2 2010 10:13pm)
800k fg eller? :P


:drool:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 2 2010 04:06pm
Quote (TB4g @ 2 Jul 2010 21:43)
:drool:


skulle vilja veta vad de är för bil ^^

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 2 2010 04:07pm
Quote (nattbuss807 @ 3 Jul 2010 00:06)
skulle vilja veta vad de är för bil ^^


epatraktor räknas inte som bil
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 2 2010 04:14pm
Quote (Goss3N @ Jul 2 2010 11:07pm)
epatraktor räknas inte som bil


faktiskt inte :/
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 2 2010 04:16pm
Quote (Goss3N @ 2 Jul 2010 22:07)
epatraktor räknas inte som bil


E.läste jävligt fel :D haha

börja inte jobba grabbar.. man blir slut i huvet :mad:

This post was edited by nattbuss807 on Jul 2 2010 04:16pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 2 2010 04:16pm
Quote (nattbuss807 @ 2 Jul 2010 23:16)
isf räknas cp moppe som bil me


din mamma är en bil.....
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 2 2010 04:18pm
Quote (AsDrake @ 2 Jul 2010 22:16)
din mamma är en bil.....


nu fick du till de va?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718192023Next
Add Reply New Topic New Poll