Quote (kung_kanta @ 2 Jul 2010 18:54)
tog bilen nykter till en fest ..vart kalas full o tog bilen ner på stan o kom inte i håg det,så när jag skulle hämta bilen på morgonen där på så var bil fan borta!!!
polis anmälde den stulen , hittade den 3 dygn senare när jag var med en polare på stan på en parkering..ringe snuten o ville dom skulle ringa min brud o säga att dom hittat den...6 p-bots på den:)
mao söp jag bort en bil på 800k:))))
800k fg eller?
